یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

گروه حوادث: بازپرس جنایی دستور بازداشت 2 سردسته گلدکوئیست را به اتهام قتل صادر کرد.

ساعت 4 نیمه شب یکی از شب های پاییز سال گذشته، با گزارش ماجرای مرگ مشکوک یک جوان 24 ساله که در خانه دو دوستش درشرق تهران میهمان بوده است، تحقیقات در این باره آغاز شد.

با آغاز بازجویی ها 2 دوست جوان جان باخته  مدعی شدند زمانی که آنها در خواب بوده‌اند، وی اقدام به خودکشی کرده و با پریدن از پنجره خانه به داخل حیاط همسایه افتاده و جان سپرده است.

بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی پرونده در آن زمان با فرضیه خودکشی اجازه دفن جسد را صادر کرد، اما پزشکی قانونی بعد از  آزمایش جسد علت مرگ وی را برخورد سر متهم با جسمی سخت اعلام کرد.

با گذشت چند ماه از وقوع این حادثه، بازپرس جدید شعبه 7 دادسرای جنایی در حال بررسی پرونده های قدیمی با موارد مبهمی در این پرونده مواجه شد که به دستگیری2دوست وی به اتهام ارتکاب قتل ختم شد.

شهریاری بازپرس 7 دادسرای جنایی تهران در این باره به همشهری گفت: 2 دوست متوفی که در حال حاضربازداشت هستند در ابتدا مدعی بودند  قربانی در شب اقدام به خودکشی کرده است ولی تحقیقات جدید این فرضیه را باطل می کند.

علاوه بر این محل قرار گرفتن جسد فاصله زیادی با پنجره هایی داشت که دوستان متوفی مدعی‌‌ا‌ند قربانی با سقوط از آن خودکشی کرده است، که با توجه به نحوه قرار گرفتن جسد این موضوع امکان پذیرنیست.

وی افزود: نکته‌ای که در تحقیقات گذشته به درستی مورد بررسی قرار نگرفته بود این است که 2 دوست متوفی ازسرگروه‌های شبکه هرمی گلدکوئیست ‌بوده‌اندکه وی را با اغفال و رویای پولدارشدن به تهران کشانده بودند اما وقتی قربانی از وعده های دروغین آنها مطلع شده بود با آن 2 درگیر شده و در نهایت جسد وی با لباس زیر و در حالی که ظاهرا خودکشی کرده بود کشف شده است.

کد خبر 22526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز