چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

گروه حوادث: کارگر جوانی که در جریان نزاعی دوست هم اتاقی خود را به قتل رسانده بود، در دادگاه مدعی شد که جنایت به خاطر جای خواب بوده‌است.

21 تیر سال گذشته ماموران پلیس استان تهران از ماجرای درگیری خونین در یک ساختمان قدیمی در ورامین باخبر شده و خود را به محل حادثه رساندند، آنها پس از ورود به ساختمان با جسد جوانی 21 ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

در بازجویی از ساکنان خانه قدیمی مشخص شد مقتول یک کارگر ساختمانی به نام سعید بوده که به دنبال درگیری با هم‌اتاقی خود به نام بابک با ضربات چاقو از پای درآمده است و پس از این ماجرا متهم  پا به فرار گذاشته است.

با به دست آمدن این اطلاعات جست‌وجو برای دستگیری متهم به قتل آغاز شد، اما چند روز بعد وی به اداره پلیس رفت و خود را تسلیم کرد. با اعتراف مرد جوان به این جنایت‌ پرونده با صدور کیفرخواست در اختیار شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و متهم روز گذشته در حضور 5 قاضی به دفاع از خود پرداخت.

در این جلسه بعد از بیان کیفر خواست از سوی قاضی صفر خاکی - نماینده دادستان – و درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول، کارگر جوان به دفاع از خود پرداخت.

وی در توضیح ماجرا گفت: در حالی که پدرم به بیماری روحی و روانی مبتلا بود ، به تهران آمدم تا با کار کردن خرج خانواده را بدهم، همراه مقتول و چند کارگر دیگر خانه‌ای اجاره کرده و در آنجا زندگی می‌کردیم، تا اینکه این حادثه رخ داد.

آن شب مقتول می‌خواست در جایی که متعلق به من بود بخوابد که بر سر همین مساله با یکدیگر درگیر شدیم، من نمی‌خواستم جایم را به سعید بدهم و به همین خاطر با یکدیگر درگیر شدیم، در هنگام نزاع من ناگهان چاقوی آشپزخانه را برداشتم و دیگر نفهمیدم چه شد. وقتی به خودم آمدم که دوستم روی زمین افتاده بود، به سرعت از آنجا فرار کردم، اما بعدا خودم را تسلیم کردم.

کد خبر 21075

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز