شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: پیرمرد روباه صفتی که با تهیه 100 ساعت فیلم سیاه از 37 زن و دختر جوان آنها را وادار به عضویت در شبکه فساد خود می کرد، از سوی قضات شعبه 16 دادگاه تجدید نظر به اعدام محکوم شد.

این مرد 65 ساله با جعل عنوان مامور بهزیستی و وکیل دادگستری وارد خانه‌ها شده و با شناسایی طعمه‌های خود آنها را اغفال می‌کرد.

آغاز ماجرا

مدتی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس اصفهان مدعی شد مرد سالخورده‌ای به نام احمد او را فریب داده و پس از کشاندن به خانه‌اش مورد آزار قرار داده و از جریان رابطه شیطانی فیلمبرداری کرده‌است.

 این زن به کارآگاهان پلیس گفت: دختر من معلول است، مدتی قبل پیرمرد روباه  صفت به این بهانه که مأمور بهزیستی است و قصد کمک دارد، شروع به رفت و آمد به خانه ما کرد. او بعد از مدتی با من طرح دوستی ریخت و پس از آنکه به بهانه‌ای مرا به خانه‌اش کشاند مورد آزار و اذیت قرار داد.

فردای آن روز، مرد فریبکار یک سی دی برای من فرستاد که با دیدن آن متوجه شدم، از صحنه های آزار و اذیت فیلمبرداری کرده است، او با این سی دی شروع به تهدید من کرده و در حالی که مقدار زیادی بدهکار بود قصد داشت مرا به جای بدهی‌اش در اختیار طلبکاران خود قرار دهد.

با اعلام گزارش، ماموران خانه مرد فریبکار را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند و هنگامی که مشخص شد زنان و مردان مشکوکی به خانه ‌وی رفت و آمد دارند، با دستور حسین رضایی - بازپرس شعبه 9 دادسرای اصفهان – ماموران در یک عملیات ضربتی مرد سالخورده را در آخرین ماه‌های سال 85 به همراه 11 مرد و 4 زن در خانه اش دستگیر کردند، این در حالی بود که در بازرسی از خانه این مرد 100 ساعت فیلم از صحنه های آزار و اذیت زنان و دختران جوان کشف شده بود.

زنان و دختران طعمه روباه حیله‌گر

در بازجویی‌های قضایی از این پیرمرد مشخص شد وی با شناسایی خانواده‌هایی که فرزندان معلول داشتند با جعل عنوان مامور بهزیستی وارد زندگی آنها شده و پس از جلب اعتماد، در صورت پیدا کردن نقطه ضعفی از زنان خانواده، آنها را مجبور به تسلیم در برابر خواسته شیطانی خود می‌کند و سپس آنها را به یکی از طبقات خانه‌اش که مجهز به دوربین مدار بسته بود کشانده و به طور مخفیانه از آنها فیلم تهیه می‌کرد، او سپس آنها را تهدید می‌کرد در صورتی که به عضویت شبکه فساد او درنیایند فیلم را پخش خواهد کرد.

او همچنین با پرسه زدن در اطراف دبیرستان‌های دخترانه، از صحنه گفتگوی دختران و پسران جوان فیلمبرداری کرده و به‌وسیله آن به تهدید دختران جوان پرداخته و آنها را وادار به تسلیم در برابر خواسته‌‌های خود کرده و به عضویت شبکه‌اش می‌کشاند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، پیرمرد روباه صفت برای این که طعمه‌هایش از او شکایت نکنند خود را مأمور اطلاعات، وکیل و یا مأمور پلیس معرفی می‌کرد.

اعدام برای جرم سیاه

دکتر غلامرضا انصاری- رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان- با اعلام خبر صدور حکم اعدام برای این متهم گفت: 5 قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری اصفهان به ریاست قاضی محمد‌رضا حبیبی و قضات دادگاه 16 تجدید‌نظر با بررسی اتهامات تجاوز به عنف و زنای محصنه متهم،  وی را به اعدام محکوم کردند که این حکم با پیک برای تأیید به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد.

به گفته رییس دادگستری استان در همین حال شعبه 120 دادگاه عمومی اصفهان به سایر اتهامات متهم رسیدگی می‌کند.

کد خبر 19592

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز