دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

گروه حوادث: جوان خشن پس از آزادی از زندان، باند مخوفی را تشکیل داد و به اخاذی های خونین از رانندگان مسافرکش در جاده کرج دست زد.

هنوز پاسی از شب 31 اردیبهشت نگذشته بود که ساکنان منطقه ای در فردیس با فریادهای مرد جوانی که درخواست کمک می‌کرد به خیابان آمدند.آنها ناباورانه با خودرو پرایدی روبه‌رو شدند که به شدت به یکی از تیرهای چراغ برق برخورد کرده و  در داخل آن 3 جوان با راننده خودرو درگیر بودند.

آدم ربایان خشن

وقتی مشخص شد مردان جوان سارقان زورگیر هستند، مردم توانستند یکی از آنها را که سردسته باند بود دستگیر کنند.در حالی که راننده زخمی به بیمارستان انتقال داده شد ، با گزارش موضوع به پلیس، به دستور سرگرد اسفندیاری عملیات مهار برای دستگیری 2 همدست فراری مرد سارق آغاز شد و به این ترتیب با حکم قضایی بازپرس شعبه 10 دادسرای فردیس، متهمان در یک عملیات ضربتی در روستایی در شهریار دستگیر شدند و به 6 فقره سرقت به این روش اعتراف کرده و گفتند خودروها را با انتقال به مرزهای جنوبی فروخته‌اند.

گفتگو با سرکرده باند

  • چند ماه است که از زندان آزاد شده‌ای؟

6 ماه است ، یک سال قبل به اتهام آدم‌ربایی در لنگرود دستگیر شدم و به 15 سال زندان محکوم شدم، اما بعد از 8 ماه از زندان آزاد شدم.

  • چطور با این جرم سنگین ، این قدر زود آزاد شدی؟

از شاکی رضایت گرفتم و آزاد شدم.

  • بعد از آ‌زادی هم افتادی دنبال سرقت؟

بله می خواستم بروم دنبال کار، اما پول مفت بدجوری آدم را قلقلک می دهد، برای همین  از دو تا از بچه محلهایمان که می دانستم آدم های شروری هستند خواستم تا باندی تشکیل دهیم، سرقت‌هایمان هم به این صورت بود که در پارک سوار آزادی خودروهای مدل بالا از جمله پژو، پراید، سمند، پژو 206 را شناسایی کرده و با پیشنهاد کرایه بالا آنها را به سمت مهرشهر، اندیشه، شهریار و فردیس به صورت دربست کرایه می کردیم اما زمانی که به محله های خلوت می‌رسیدیم با تهدید چاقو اقدام به سرقت می‌کردیم.

  • اما تنها تهدید نبوده است، در اکثر موارد رانندگان زخمی شده‌اند؟

وقتی با مقاومت راننده‌ها روبه رو می شدیم، آنها را زخمی می کردیم. حتی وقتی رانندگان التماس می‌کردند که زن و بچه دارند هم به آنها توجهی نمی‌کردم تنها هدفم چاقو زدن و سرقت بود.

کد خبر 23166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز