گروه حوادث: ماموران پلیس زمانی که قصد خاتمه دادن به درگیری میان 3 مرد را داشتند، تصور نمی‌کردند در یک قدمی دو جیب بر حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

عصر 19 خرداد‌ماه، مأموران گشت پلیس در جاده مخصوص کرج  متوجه درگیری خیابانی سه مرد شده و برای بررسی موضوع و خاتمه دادن به درگیری وارد عمل شدند.

یکی از این 3 مرد که جوانی شهرستانی بود به ماموران گفت: تازه از شهرستان به تهران آمده بودم که به عنوان مسافر سوار ماشین 2 مرد میانسال شدم. پس از طی مسافتی یکی از آنها که کنار من نشسته بود به بهانه بستن در ماشین، دستش را  داخل جیبم برد و قصد سرقت 3 میلیون تومان چک مسافرتی مرا داشت که متوجه ماجرا شدم. به همین خاطر با مرد میانسال درگیر شدم و در این میان راننده نیز به کمک او شتافت.

پس از اظهارات جوان شهرستانی، 2 مرد میانسال به اداره آگاهی تهران انتقال یافتند و در بررسی سوابق آنها مشخص شد که متهمان از جیب‌‌ بران حرفه‌ای تهران هستند که سوابق زیادی در این زمینه دارند.

سرهنگ داود سلطانی، رئیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پایتخت  با اعلام این خبر گفت: در بازجویی از متهمان مشخص شد که آنها پس از آزادی از زندان، اقدام به خرید یک پیکان کرده و به وسیله آن سرقت‌های خود را از سرگرفته‌اند.

وی ادامه داد: متهمان با برداشتن صندلی عقب خودرو، در ترمینال‌های مسافربری به کمین مسافران شهرستانی می‌نشستند و پس از سوار کردن آنها در صندلی جلوی ماشین به بهانه بستن در ماشین اقدام به جیب‌بری می‌کردند.

به گفته سرهنگ سلطانی متهمان تا کنون به سرقت از 12 مسافر اعتراف کرده و کسانی که طی یک‌سال گذشته با این شگرد در اطراف ترمینال‌های تهران مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای اعلام شکایت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 24352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز