گروه حوادث: دزد لپ‌تاپ‌های مسافران فرودگاه مهرآباد ادعا می‌کند برای تأمین هزینه شیمی درمانی‌اش تصمیم به این سرقت‌ها گرفته است.

مدتی قبل با گزارش سرقت لپ تاپ یکی از مسافران پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد، جست‌وجو برای یافتن ردی از سارق ناشناس آغاز شد.

دقایقی بعد ماموران به جوانی که یک کیف لپ‌تاپ را با خود حمل می‌کرد مظنون شدند اما زمانی که می‌خواستند کیف او را بازرسی کنند وی تلاش کرد تا از دست ماموران بگریزد.

با عکس‌العمل به موقع ماموران مرد جوان بازداشت شد و وقتی کیف همراه او را به مرد شاکی نشان دادند مشخص شد این همان کیفی است که دقایقی پیش به سرقت رفته بود. با انتقال سارق جوان به شعبه دوم دادیاری دادسرای فرودگاه وی در مقابل دادیار شهبازی قرار گرفت.

او که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به دادیار پرونده گفت: من به سرطان روده مبتلا هستم و پزشک معالجم گفته بود باید شیمی درمانی شوم.

وی افزود: با زحمت فراوان  توانستم هزینه 2 جلسه شیمی درمانی را تهیه کنم اما طبق نظر پزشک باید 4 جلسه دیگر نیز به این درمان ادامه می‌دادم و این در حالی بود که به خاطر هزینه بالای شیمی درمانی قادر به این کار نبودم.

بنابراین تصمیم گرفتم با سرقت لپ‌تاپ و فروش آن با قیمت پایین‌ترهزینه ادامه شیمی درمانی را تهیه کنم و به همین خاطر در کنار گیت بازرسی فرودگاه به کمین مسافرانی که با خود لپ‌تاپ داشتند، می‌نشستم.

زمانی که این افراد برای عبور از گیت، کیف خود را در کنار آن می‌گذاشتند وارد عمل می‌شدم و در یک چشم به هم زدن آن را به سرقت می‌بردم اما  پس از سرقت 5 لپ‌تاپ به دام ماموران افتادم.

پس از اظهارات سارق جوان دادیار شهبازی برای او قرار قانونی صادر کرد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفت.

کد خبر 27902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز