جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

گروه حوادث: زن سارق که با کاروان عروسی، وارد تالار شده و طلاها و جواهرات میهمانان را به سرقت می‌برد، دستگیر شد.

شامگاه 20 شهریور ماه، زن جوانی در یکی از تالارهای عروسی در غرب تهران وقتی متوجه زن میانسالی شد که در کیف او را باز کرده و مشغول سرقت جواهرات اوست، با فریاد  از مسئولان تالار خواست سارق جواهراتش را دستگیر کنند.

با فرار این زن، مسئولان تالار و دیگر شرکت کنندگان در مراسم به تعقیب او پرداخته و دقایقی بعد وی را در یکی از کوچه‌های اطراف تالار دستگیر کردند.

با گزارش این ماجرا به کلانتری 138 جنت‌‌آباد، ماموران عازم محل حادثه شدند و پس از بازداشت سارق جواهرات، در بازرسی کیف او مقدار 4 میلیون تومان وجه نقد، تعدادی کارت سوخت و مقداری طلا و جواهرات کشف کردند.

زن میانسال که ابتدا ادعا می‌کرد همه جواهرات و پول‌ها متعلق به خودش است، پس از انتقال به شعبه 15 بازپرسی  دادسرای ناحیه 5، لب به اعتراف گشود و به سرقت پول‌ها و جواهرات میهمانان عروسی اعتراف کرد.

این زن به بازپرس سید‌سجاد منافی‌آذر گفت: شوهرم مدتهاست که معتاد است و نه‌تنها خرج زندگی‌مان را نمی‌دهد، بلکه هزینه موادش را از من می‌گیرد. برای همین مجبور بودم برای تهیه این پول دست به سرقت بزنم و از آنجا که تالارهای عروسی را جای مناسبی برای سرقت می‌دیدم نقشه‌ای برای ورود به آنجا طراحی کردم.

وی ادامه داد: برای اجرای نقشه‌ام، با پرسه زدن در خیابان‌ها، ماشین‌های میهمانان عروسی را  که عازم تالار بودند شناسایی می‌کردم و با این ادعا که از اقوام عروس یا داماد هستم ولی از ماشین خودمان جا مانده‌ام، از یکی از میهمانان می‌خواستم مرا سوار ماشینش کند.

به این ترتیب بود که همراه آنها وارد تالار می‌شدم و با سوء استفاده از شلوغی تالار سرقت جواهرات و پول‌های میهمانان را آغاز می‌کردم.

پس از اعتراف سارق میانسال به  سرقت در بیش از 3 تالار در غرب تهران، بازپرس منافی‌آذر برای او قرار قانونی صادر کرد و از کسانی که در تالارهای غرب تهران، اموالشان به سرقت رفته خواست برای شناسایی  زن سارق به شعبه 15 بازپرسی  دادسرای ناحیه 5 تهران مراجعه کنند.

کد خبر 31418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز