شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: دختر جوان وقتی مأموران پلیس را در جریان تهدیدهای جوان آشنا قرار داد، راز فعالیت باندی را فاش کرد که سردسته آن یک سارق مسلح خطرناک بود.

اوایل مهر ماه امسال، دختر جوانی به اداره آگاهی رفت و به کارآگاهان گفت: مرد جوانی که به تازگی با وی آشنا شده او را تهدید به مرگ کرده است.

دختر جوان در شکایتش به مأموران گفت: از یک ماه قبل با مرد جوانی به نام بابک آشنا شدم، اما بعد از مدتی از طریق یکی از دوستان نزدیک او فهمیدم که او یک سارق مسلح است که تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

بابک که متوجه ماجرا شده بود، یکباره رفتارش با من تغییر کرده و در هر بار ملاقات من را تهدید به مرگ می‌کند و آخرین بار هم اسلحه‌ای را زیر کتش پنهان کرده بود.

با اظهارات دختر جوان تحقیقات برای شناسایی بابک آغاز شد و کارآگاهان پلیس دریافتند که او یک سارق مسلح معروف است که از 6 ماه قبل تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

با مشخص شدن این موضوع، کارآگاهان پلیس با دادن آموزش‌های پلیسی از دختر جوان خواستند با سارق مسلح قرار ملاقاتی بگذارد و در همین حال منطقه را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند، اما لحظاتی بعد هنگامی که مرد جوان به همراه 2 جوان دیگردر سر قرار حاضر شد با دیدن صحنه شک کرده و از راننده خواست به سرعت منطقه را ترک کند.

با فرار خودروی بابک و همدستانش، مأموران پلیس به سرعت به تعقیب خودرو پرداخته و در جریان عملیات تعقیب و گریز 45 دقیقه‌ای با شلیک گلوله به لاستیک خودرو، راننده را وادار به توقف کردند و در آن لحظه بود که بابک با گروگان گرفتن یک راننده تاکسی از محل گریخت ولی 2 سرنشین دیگر خودرو به دام افتادند.

در جریان بازجویی از 2 سرنشین خودرو، کارآگاهان دریافتند آنها از سارقان کیف‌قاپ فردیس هستند، به این ترتیب با اعترافات آنها مخفیگاه بابک شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه جوان مسلح، مأموران در یک عملیات ضربتی خانه را به محاصره درآورده و با ورود به خانه 2 دختر فراری 16 ساله که به دستور بابک مواد‌مخدر می‌فروختند را دستگیر کردند.

صبح شنبه 28 مهر، 2 سارق کیف قاپ با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای کرج در دفاع از خود مدعی شدند مدت کوتاهی از آشنایی‌شان با بابک می‌گذرد و نمی‌دانسته‌اند که وی یک سارق مسلح است. 

2 دختر فراری نیز که در خانه مجردی بابک دستگیر شده بودند با اعتراف به توزیع مواد‌مخدر گفتند به اصرار بابک و تهدید از سوی وی دست به این کار زده‌اند.

در حالی که ردیابی‌ها برای دستگیری این سارق حرفه‌ای ادامه دارد، متهمان با دستور بازپرس صمدی با قرار روانه زندان شدند.

کد خبر 34463

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز