مهدیه مصطفایی: شباهت سارق مسلح با هنرپیشه معروف تلویزیونی باعث شد مأموران هنگام تعقیب متهم به راحتی او را شناسایی و دستگیر کنند.

ظهر چهارم آبان، راننده یک خودرو پراید وحشتزده به کلانتری 190 مجیدیه رفت و از سرقت خودرویش و مقداری وجه نقد توسط سارقی مسلح خبر داد.

وی مدعی شد: در خیابان مردی را به‌عنوان مسافر سوار کردم، اما هنوز مسافت زیادی طی نکرده بودم که ناگهان مرد مسافر اسلحه‌ای را روی گردنم گذاشت و با گرفتن 65 هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم، من را از خودرو پیاده کرد و با تهدید از من خواست بدون اینکه پشت سرم را نگاه کنم از محل دور شوم.

با اعلام این شکایت، چهره نگاری از سارق مسلح آغاز و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد، اما در حالی که این جست‌وجوها ادامه داشت 3 راننده دیگر که به همین روش مورد دستبرد قرار گرفته بودند با طرح شکایت خواهان دستگیری سارق مسلح شدند.

در حالی که تمامی مالباختگان مدعی بودند عامل این سرقت‌ها شباهت زیادی به یکی از هنرپیشه‌ها دارد که در سریالی تلویزیونی در ماه رمضان هم حضور داشت، پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و مأموران با زیر نظر گرفتن مکان‌هایی که احتمال حضور سارق مسلح در آنجا بیشتر بود توانستند عصر هفتم آبان این مرد را در حالی که قصد ارتکاب یک سرقت دیگر را داشت شناسایی و دستگیر کنند.

متهم 38 ساله پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به سرقت مسلحانه از رانندگان خودروهای سواری اعتراف کرد و گفت: پس از آنکه در بازار ورشکست شدم و هیچ پولی برای ادامه زندگی برایم نماند، تصمیم به سرقت گرفتم و به همین خاطر با تهیه یک قبضه سلاح کمری سرقت از رانندگان خودروهای سواری را آغاز کردم.

پس از اظهارات متهم وی روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات پلیس آگاهی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 35352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز