سارق جیمز باندی و همدستش به 8 فقره سرقت شبانه از گاوصندوق‌ شرکت‌های بزرگ پایتخت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار همشهری، نیمه شب 29 مهرماه، 2 سارق شبرو، پس از سرقت از گاوصندوق یک‌ شرکت آسانسورسازی درخیابان ولیعصر، از ساختمان شرکت خارج شدند.

 لحظاتی بعد وقتی سارقان به خیابان میرزای شیرازی رسیده بودند، با دستور ایست پلیس مواجه شده و پا به فرار گذاشتند، اما  با شلیک گلوله یکی از سارقان مجروح شده و دیگری فرار کرد.

با انتقال متهم به کلانتری 105، وی مورد بازرسی بدنی قرارگرفت که ناگهان مأموران با کمربندی زیرکاپشن وی  مواجه شدند که تمام آلات وادوات سرقت روی آن جاسازی شده بود، این در حالی بود که میلیون‌ها تومان چک مسافرتی و پول که از شرکت آسانسور سازی سرقت شده بود در جوراب وی کشف شد.

با اعترافات این مرد، همدست وی نیز دستگیر شد و تحقیقات از آنها آغاز شد. بازپرس محمد حسین شاملو که رسیدگی قضائی این پرونده را برعهده دارد در توضیح این خبر گفت: متهمان تاکنون به 8 فقره سرقت شبانه از گاوصندوق‌ شرکت‌های مرکز پایتخت اعتراف کرده‌اند.

شیوه سرقت‌ آنها هم به این شیوه بود که صبح‌ها درشهر به‌دنبال سوژه‌ای مناسب برای سرقت می‌گشتند و با شناسایی شرکت‌هایی که نگهبان نداشتند و تجهیزات ایمنی آنها مناسب نبود، نقشه سرقت شبانه از گاوصندوق شرکت را طراحی وبه مرحله اجرا در می‌آوردند.

کد خبر 35083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز