شنبه ۷ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

آزاده مختاری: «ما را چه به سرقت مسلحانه، برای مأموریت کاری ازشهرستان به تهران آمده بودیم، در بازار یک فروشنده اسلحه به تورمان خورد وتسلیم وسوسه او شدیم، همین اسلحه هم وسوسه‌امان کرد به سراغ زن جوان برویم و او را برباییم».

این ادعای 2 جوان بود که جمعه شب گذشته، قصد ربودن یک زن جوان را داشتند، اما وقتی درمحاصره پلیس قرار گرفتند،  سناریوی کثیف آنها نانوشته ماند.

ربودن زن جوان با خودروی پژو

جمعه شب گذشته،  مأموران کلانتری 134 شهرک غرب هنگام گشت‌زنی متوجه  خودروی پژویی شدند که راننده آن که زن جوانی بود و در حالتی بسیارنامتعادل درحال رانندگی بود.

وقتی مأموران به خودرو نزدیک شدند،  2مرد را دیدند که با اسلحه درحال تهدید راننده بودند.

با آغاز عملیات پلیسی، مردان مسلح زن راننده را مجبور به توقف کرده و به سرعت از خودرو پایین پریده و فرار کردند،  اما لحظاتی بعد به محاصره پلیس درآمده و مجبور به تسلیم شدند.

با دستگیری مردان مسلح،  زن گروگان وحشت‌زده به مأموران گشت گفت: لحظاتی قبل از حساب عابربانکم مقداری پول برداشت کرده و سوار خودروام شده بودم که ناگهان این 2 مرد که مسلح به کلت بودند با تهدید سوارخودروام شدند و مرا مجبور کردند به سمت مقصدی که آنها می‌گویند حرکت کنم، هرچقدرالتماس کردم فایده‌ای نداشت،  آنها در تاریکی شب مرا به سمت مقصدی نامعلوم می‌بردند که ناگهان پلیس متوجه شد و نجاتم داد.

روز گذشته با انتقال مردان مسلح به دادسرای جنایی آنها در حالی که دایم گریه می‌کردند به قاضی رضا جعفری معاون دادستان دردادسرای جنایی تهران گفتند: ما زندگی مرفهی داریم و با کاردریک شرکت معتبرهیچ مشکل مالی نداریم،  چند روز قبل برای  یک مأموریت کاری به تهران آمدیم که یک اسلحه را همین‌طوری در بازار خریدیم و همین اسلحه وسوسه‌امان کرد تا زن جوان را برباییم.

قاضی رضا جعفری روزگذشته درتوضیح این خبرگفت:هنوز انگیزه واقعی 2 مرد جوان از آدم ربایی معلوم نشده،   اما آنها ادعا می‌کنند با هدف سرقت دست به این کار زده‌اند، ولی با توجه به وضعیت مالی متهمان این انگیزه برای ربودن زن جوان قابل قبول به نظر نمی‌رسد و بنابراین تحقیقات   ادامه دارد.

وی افزود: با اینکه شاکی از شکایت خود گذشت کرده،   ولی دادسرا طبق قانون با این 2 متهم برخورد خواهد کرد.

کد خبر 32706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز