چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

رنگین کمان رنگارنگی از خبرهای مختلف از تورنتو تا توکیو و از لندن تا مکزیکوسیتی و کالفرنیا، گشتی در دنیای خبرهای ۲۱ فروردین را تشکیل می‌دهد.

جریمه عجیب
تورنتو: گاهی اوقات سختگیری بیش از حد در اجرای قوانین و در نظر نگرفتن استثنا‌ها  تا حدودی مسخره به نظر می‌رسد و مشکلاتی پدید می‌آورد.برای مثال مردی که حدود 200 دلار از یک سوپر مارکت خرید کرده بود به اتهام اینکه فراموش کرد  پول یک بطری آب را بپردازد، دستگیر شد.

این در حالی است که قیمت این بطری آب کمتر از 2 دلار بود و هیچ دلیلی نداشت این مرد که چند صد دلار خرید کرده بود، بخواهد این بطری آب را بدزدد. اما مدیر فروشگاه توضیح این مرد در مورد   فراموش کردن پرداخت  پول بطری آب را نپذیرفت و با پلیس تماس گرفت. پلیس به اتهام سرقت، این مرد را حدود 3ساعت زندانی و به پرداخت جریمه نقدی محکوم  کرد. 

خطای هتلدار
توکیو: یک گردشگر اروپایی که از طریق اینترنت اتاقی در یکی از هتل‌‌های ژاپن رزرو کرده بود، به اتهام ورود غیر مجاز به اتاق مسافری دیگر دستگیر شد. این مرد پس از آنکه به هتل رسید از هتلدار خواست کلید اتاقش را به او بدهد اما هتلدار که خیلی سرش شلوغ بود به اشتباه کلید یک اتاق دیگر که پیرزنی ۷۰ ساله در آن ساکن بود را به این مرد تحویل داد. گردشگر اروپایی هم با خیال راحت وارد اتاق شد اما ساعتی نگذشت که پیرزن به اتاقش بازگشت و با مشاهده این مرد در اتاقش داد و بیداد به‌راه انداخت.

این گردشگر که خیلی ترسیده بود از پنجره طبقه دوم هتل بیرون پرید و فرار کرد. پلیس از روی مدارکی که او در هتل جا گذاشته بود، این گردشگر را دستگیر کرد و پس از مشخص شدن اینکه هتلدار مقصر بوده از او عذر خواهی کرد و یک هفته اقامت رایگان در هتل به عنوان غرامت برای او در نظر گرفته شد.

بد‌آموزی طوطی
لندن: یک طوطی که به خوبی به زبان انسان‌ها سخن می‌گوید، به چند طوطی دیگر که نزدیک قفس او زندگی می‌کنند، یاد داده که کلمات زشت را به زبان بیاورند. این اقدام طوطی صاحب آن را کلافه کرده و تلاش او برای ادب کردن این پرنده تا کنون به نتیجه نرسیده است.

عکس اشتباه
مکزیکو سیتی: مدیر یک شرکت بزرگ که عکس او به عنوان یک سارق حرفه‌ای در روزنامه چاپ شده بود به بیمارستان منتقل شد. این در حالی است که این مرد در هیچ فعالیت خلافکارانه‌ای شرکت نداشته و پلیس به اشتباه عکس او را به جای سارق به روزنامه‌ها داده بود. این مدیر هم بی‌خبر از همه جا به رستوران رفت  اما ناگهان مردم به وی حمله‌ور شدند و به شدت او را کتک زدند.

هزینه نگهداری سوسمار
کالیفرنیا: یک زوج آمریکایی پس از آنکه 5 هزار دلار برای درمان حیوان خانگی عجیب خود هزینه کردند، سر انجام او را از دست دادند.‌ این زوج چند سال قبل این حیوان را خریداری کردند و از آن پس این سوسمار به یک عضو خانواده آنها تبدیل شد. این زن و شوهر به سوسمار استفاده از توالت را آموزش داده بودند.

همچنین سوسمار می‌توانست در تختخواب  بخوابد و از وان حمام استفاده کند اما سال گذشته دم این سوسمار تغییر شکل داد و دامپزشکان اعلام کردند او بیمار است. از آن پس 3 عمل جراحی و درمان با اشعه روی سوسمار انجام شد که برای این خانواده 5 هزار دلار آب خورد.

البته درمان سوسمار نتیجه نداد و این زوج با ناراحتی فراوان، سوسمار خانگی‌شان را به خاک سپردند. این خانواده با توجه به علاقه زیادشان به سوسمار یک سوسمار دیگر خریداری کردند تا از آن به عنوان حیوان خانگی نگهداری کنند.

کد خبر 48286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز