دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

بارش برف شدید موجب شد که یک خودرو که روی برف سر خورده بود روی 2 خودروی دیگر سقوط کند. این خودرو‌ها که در حاشیه خیابان پارک شده بودند ، به شدت آسیب دیدند.

سقوط آزاد خودرو
آلاسکا: شاهدان عینی حادثه می‌گویند: راننده خودرو کنترل آن را از دست داد و پس از سر خوردن روی برف‌ها با یک توده برف که به حالت  تپه‌ای کوچک درآمده بود برخورد کرد. این تپه برفی مانند یک سکوی پرتاب برای خودروی منحرف شده عمل کرد و باعث شد روی 2 خودروی دیگر سقوط کند. این خودرو ابتدا روی اولین خودروی پارک شده افتاد و سپس مانند فنر بار دیگر از جا بلند شد و روی خودروی بعدی سقوط کرد. البته سرنشینان این خودرو‌ها آسیب جدی ندیدند.

طوطی احساساتی
قاهره: یک طوطی بسیار زیبای آفریقایی از وقتی دوست خود را گم کرده، دچار افسردگی شده است. این طوطی خاکستری رنگ به همراه دوست خود که یک طوطی کوچک سبز و نارنجی رنگ بود، در آسمان پرواز می‌کرد و عملیات آکروباتیک جالبی انجام می‌داد. اما ناگهان دوست این طوطی که برای انجام این کار‌ها او را همراهی می‌کرد گم شد. مالک این طوطی زیبا می‌گوید، احتمالا پرنده نگون بخت ، طعمه شاهین شده است. این در حالی است که طوطی مشهور در رسانه‌ها از این حادثه بسیار غمگین است و مالک آن جایزه‌ای را برای یابنده طوطی کوچک یا فردی که اطلاعاتی از آن داشته باشد، تعیین کرده است. گفتنی است به پای دوست گمشده این طوطی یک پلاک بسته شده که مشخصاتش روی این پلاک حک شده است. لازم به ذکر است عکس‌های شکار شده از  طوطی زیبا در اغلب مسابقات عکاسی جایزه  گرفته است.

فیل مزاحم
کلمبو: نیروهای امنیتی سریلانکا  فیلی را که اوضاع رای‌گیری در این کشور را به هم ریخت ، دستگیر کردند. . پلیس می‌گوید، این فیل جلوی یکی از صندوق‌های رای گیری اتراق کرده بود و به هیچ وجه از جلوی آن بلند نمی‌شد. پلیس هم برای مقابله با این فیل از کماندو‌ها  استفاده کرد.     

یخ بستن شربت
تورنتو: گروهی از مردم که برای نظارت بر روند تهیه مقدار زیادی شربت در پارکی جمع شده بودند، از شدت سرما به خانه خود بازگشتند. قرار بود این مراسم در شبی که دمای هوا زیر صفر بود برگزار شود  اما شدت سرما به حدی بود که شربت یخ زد و مراسم نیمه کاره ماند. به  دلیل اینکه حاضران در پارک از لغو مراسم بسیار عصبانی شده بودند  قرار شد به آنها غرامت پرداخت شود.

لباس درختان
اوهایو: مردم خوش ذوق یک دهکده در اوهایو به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار، برای چند درخت در محل اقامت خود لباس بافتند و به این ترتیب دهکده‌شان را به پاتوق گردشگران و عکاسان تبدیل کردند. این در حالی است که لباس بافتن برای تیر چراغ برق، نیمکت‌‌های خیابان و دستگیره‌های در فروشگا‌ه‌ها قبلا در چند شهر  انجام شده بود. برای مثال چندی پیش مردم یک شهر برای 33 اصله درخت گلابی لباس بافتند و این لباس‌ها را بر تن درختان کردند. جالب‌تر اینکه در هوستون نیز تمامی درختان یک پارک لباس‌دار شد‌ند و حتی آنتن خودرو‌ها و باجه‌های تلفن هم از این قاعده مستثنی نبودند. یک کارشناس هنری می‌گوید: استفاده از بافت برای جلوه‌ دادن به چهره خیابان و شهر یک ابتکار جالب است و فصل تازه‌ای را در صنعت بافت می‌گشاید. یکی از بافندگان هم می‌گوید: بافت لباس برای یکی از درخت‌ها 500 ساعت به طول انجامید.

کد خبر 46184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز