شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

یک کلیسا در اسپانیا با توجه به افزایش مراجعه جهانگردان به این کلیسا در این زمان از سال، دست به اقدام جالبی زده است.

چراغ قرمز در کلیسا
والنسیا:  مسئولان این کلیسا 2  چراغ راهنمایی در فضای داخلی این مکان نصب کرده‌اند  تا بتواند عبور و مرور جمعیت حاضر را کنترل کنند. این چراغ قرمز‌ها پایین 207‌پله‌ای که به ناقوس کلیسا منتهی می‌شود، نصب شده‌اند و خیلی از بازدید کنندگان از این پله‌ها بالا می‌روند تا منظره شهر را ببینند.

مقامات این کلیسا که ساختمان آن در قرن پانزدهم میلادی احداث شده،  می‌گویند: چراغ قرمز‌ها به تفکیک جمعیتی که از پله‌ها بالا و پایین می‌روندکمک می‌کنند و به طور دستی یا خودکار قابل کنترل هستند.

نصیحت پدرانه
رم: سیلویو برلوسکنی، رئیس جمهور جنجالی ایتالیا که با توجه به حاشیه‌های فراوان خود مجبور به استعفا شد و اکنون یک شبکه تلویزیونی خصوصی را اداره می‌کند با یک توصیه جنجالی بار دیگر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.برلوسکنی به یک دختر دانشجو توصیه کرد برای حل مشکلاتش با یک مرد میلیونر ازدواج کند.

برلوسکنی که به ظاهر خود خیلی اهمیت می‌دهد و تا کنون چندین عمل جراحی روی صورت خود انجام داده، در برنامه تلویزیونی ویژه خطاب به این دختر 24 ساله گفت: به عنوان یک پدر نصیحت من این است که فردی را مانند پسر برلوسکنی که خیلی پولدار است برای ازدواج انتخاب کنید.  البته سومین مرد ثروتمند ایتالیا در واکنش به انتقاد‌ها ادعا کرده که توصیه او تنها جنبه شوخی داشته است.گفتنی است ثروت برلوسکنی حدود 7/11 میلیارد یورو برآورد می‌شود و قرار است در آینده‌ای نزدیک مجددا به سیاست بازگردد.

سفارش خرید موش
مسکو: کاخ کرملین مناقصه ای رابرگزار می‌کند  که طی آن 3 هزار و 200 موش را -که وزن آنها بیشتر از 18 گرم نباشد- خریداری خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که هدف از این خرید چیست. برخی می گویند شاید کرملین این موشها را برای غذای شاهین‌های قصر می‌خواهد و گروهی هم معتقدند از این موش‌ها برای فراری دادن کلاغ‌ها استفاده خواهد شد.

 نامه‌های گمشده
پراگ: فعالیت کارگران در یک تونل ، از راز بی پاسخ ماندن هزاران نامه که از کشور‌های دیگر به مقصد جمهوری چک ارسال شده بود، پرده برداشت. این کارگران در حال مرمت تونل بودند که به 60 گونی مملو از نامه برخورد کردند. تاریخ این نامه‌ها که هیچ‌گاه به دست گیرندگان نرسیده بود به سال‌های 2001 تا 2006 باز می‌گشت.

حلقه ازدواج پرنده
لندن: یک مرد انگلیسی که قصد داشت همسر آینده‌اش  را غافلگیر کند، به خودش6 هزار پوند خسارت زد. این مرد  پس از خرید حلقه ازدواج آن را درون یک بادکنک قرار داد و بادکنک را باد کرد تا به این روش همسر خود را غافلگیر کند. اما همین که از مغازه بیرون آمد ، باد شدیدی وزید و بادکنک از دست او رها شد و به هوا رفت.

این مرد 26 ساله در حالی که نمی‌توانست هیچ کاری انجام دهد، شوکه شد و تنها پرواز بادکنک در آسمان را زیر نظر گرفت. این مرد نگون بخت به رسانه‌ها گفت: نمی‌توانستم باور کنم و می‌دانستم همسرم مرا خواهد کشت. به هر ترتیب همسر آینده این مرد شرط کرده است تا زمانی که او حلقه جدیدی نخرد با وی ازدواج نخواهد کرد. جالب است که شوهر این زن هم در گفت‌وگو با رسانه‌ها ابراز امیدواری کرده است که انگشتر پرنده پیدا شود. او حتی از مردم خواسته تا در یافتن بادکنک حاوی حلقه به وی کمک کنند.

کد خبر 46588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز