یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

در پاریس زنان به دنبال شوهران زشت می‌گردند، در برلین ورزشکاری مدعی‌است بر اثر شعارهای تماشاگران لاغر شده و در ولینگتن بلندی قد دردسرساز شده‌است، البته برای یک زرافه!

شوهران زشت
پاریس: تحقیقات نشان می دهد زنان ترجیح می‌دهند شوهران زشت‌تری از لحاظ ظاهری داشته باشند. این در حالی است که به گفته محققان ملاک زیبایی در ازدواج برای مردان بیشتر اهمیت دارد و در مقابل، زنان به قابل اعتماد بودن و تکیه‌گاه بودن مردان بیش از ظاهر آنها اهمیت می‌دهند.

البته به گفته بسیاری از محققان ویژگی‌های ظاهری به سرعت جذابیت خود را از دست می‌دهند و به امری عادی تبدیل می‌شوند. کارشناسان این نکته را خاطر نشان می‌کنند که دختران و پسران جوان نباید زیبایی ظاهر را ملاک اصلی ازدواج قرار بدهند بلکه باید به خصوصیات و روحیات درونی یکدیگر بیشتر توجه کنند.

بخار دادن دزدها
کانبرا: افزایش تعداد سارقانی که اقدام به سرقت لباس از خشکشویی‌‌ها می‌کنند، موجب شده است تا صاحبان این صنف برخورد بی رحمانه‌ای با آنها داشته باشند. وضعیت اقتصادی در گینه نو بسیار اسفبار است و برخی از مردم برای تامین پوشاک مورد نیاز خود از خشکشویی‌ها سرقت می‌کنند 

اما صاحب یکی از خشکشویی‌ها پس از آنکه موفق شد سر بزنگاه سارق را دستگیر کند، او را به شدت ادب کرد. شاهدان عینی‌ می‌گویند: مالک خشکشویی سارق را به سمت دستگاه بخار برد و صورت او را مقابل بخار داغ گرفت.

هر چند این اقدام وی برای تنبیه یک سارق انجام شد  اما پلیس صاحب خشکشویی را به اتهام آسیب‌زدن به سلامتی یک انسان دستگیر کرد. با این حال صاحب خشکشویی معتقد است کار درستی کرده و سزای سارق همین بوده است. البته قبلا هم  برخی خشکشویی‌های دیگر هم از بخار برای تنبیه سارقان استفاده کرده بودند.

قدبلندی دردسرساز
ولینگتن:  بلندی بیش از حد قد یک زرافه موجب شد که مسئولان باغ وحش برای انتقال آن از آفریقا به نیوزیلند از کشتی استفاده کنند. گردن این زرافه به حدی دراز بود که نتوانست سوار هواپیما شود. به همین دلیل چندین برابر هزینه شد تا این زرافه با یک کشتی اختصاصی منتقل شود.

کاهش وزن با شعار
برلین: یک فوتبالیست اعلام کرد شعار‌هایی که تماشاگران سر می‌دادند، موجب کاهش وزن او شده است. به گفته وی تماشاگران در ورزشگاه ، شکم برجسته و فیزیک نامناسب او را مسخره می‌کردند. همچنین یکصدا علیه چاق شدن او شعار‌هایی سر می‌دادند. به این ترتیب این فوتبالیست تصمیم گرفت برای خلاص شدن از شر این شعار‌ها هم که شده، وزن خود را کاهش دهد.

چاقی و زنگ ورزش
لس آنجلس: معضل چاقی این روز‌ها در سراسر جهان فراگیر شده است و در این بین کودکان بیش از همه در معرض خطر قرار دارند. به همین منظور  اداره آموزش و پرورش قوانین سختگیرانه‌ای را در مورد زنگ ورزش دانش آموزان تصویب کرده است. به این ترتیب از این پس به زنگ ورزش هم باید به‌اندازه دروس اختصاصی توجه شود. از سویی دیگر دانش‌آموزان نمی‌توانند به راحتی در کلاس‌های ورزش غیبت کنند.

به گفته کارشناسان، حدود دو سوم دانش آموزان کمتر از 2 ساعت در هفته ورزش می‌کنند و کمبود تحرک بدنی، چاقی را در بین آنها فراگیر کرده است. این در حالی است که مقامات در تلاشند با صرف بودجه‌ای کلان، سرانه ورزش دانش آموزان را تا سال 2010 به 5 ساعت در هفته برسانند. گفتنی‌است در حال حاضر 24 درصد از دانش‌آموزان 11 تا 15 ساله آمریکایی به عارضه چاقی دچارند.

کد خبر 48696

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز