جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

یک پیرزن ۷۴ ساله پس از آنکه برای چند ساعت فرودگاه نیویورک را به آشوب کشید و سر انجام به زندان رفت.

مادربزرگ خشن
نیویورک: این زن که قصد داشت برای ملاقات نوه‌هایش با هواپیما به شهر دیگری برود، به دنبال درخواست ماموران فرودگاه برای بازدید چمدان‌هایش با آنها درگیر شد. ماموران از او خواستند چمدانش را از زیر دستگاه عبور بدهد  اما مادر بزرگ خشن شروع به فریاد زدن کرد و گفت دلیلی ندارد محتویات چمدان یک سالمند بررسی شود.

البته او تنها به داد و فریاد اکتفا نکرد و با ماموری که قصد داشت او را آرام کند درگیر شد و مشت محکمی به صورتش زد. سر انجام ماموران توانستند به این مادربزرگ که به شدت تقلا می‌کرد، دستبند بزنند و او را به اداره پلیس تحویل دهند.

انفجار لوله آب
مکزیکو سیتی: قدیمی بودن لوله کشی یک ساختمان، ضیافت شام خانواده را به انتظار در مقابل اتاق عمل تبدیل کرد. صاحب این خانه قدیمی که به تازگی آن را به قیمت خوبی خریداری کرده بود، برای صرف شام از پدرش دعوت کرد  اما قبل ازخوردن شام،پدر این مرد گفت که می‌خواهد از سرویس بهداشتی استفاده کند.

چند دقیقه بعد صدای انفجاری مهیب، ساکنان خانه را متعجب کرد و آنها با چهره غرق در خون پیرمرد مواجه شدند. به گفته آنها، سیستم لوله کشی این ساختمان از گذشته ایراد داشته و به محض اینکه پیرمرد شیر آب را باز کرد، لوله آب ترکید و فشار زیاد آب  او را به هوا پرتاب کرد.در واقع فشار آب به حدی بود که سر این میهمان بخت برگشته به دیوار اصابت کرد و به شدت آسیب دید و اعضای خانواده مجبور شدند او را برای عمل جراحی به بیمارستان انتقال دهند. وی هم اکنون در بیمارستان بستری است.

دردسر پارک دوبل
مسکو: عجله یک زن برای خرید از فروشگاه موجب شد که وی دچار حمله قلبی بشود. این زن که می‌خواست از یک فروشگاه خرید کند هر چه گشت جای پارک پیدا نکرد و سرانجام خودرواش را به صورت دوبل پارک کرد. از سویی دیگر هرچه سعی کرد که پسر 7 ساله‌اش را از خواب بیدار کند و او را به داخل فروشگاه ببرد، نتوانست و پسرش  را در حالی که همچنان خواب بود در خودرو تنها گذاشت.

اما چند دقیقه‌ای نگذشت که  جرثقیل راهنمایی و رانندگی این  خودرو را که در محل نامناسبی پارک شده بود،  به پارکینگ انتقال داد. چند دقیقه بعد هنگامی که این زن 40 ساله از خرید بازگشت متوجه شد که خودرو‌اش نیست و به شدت برای پسرش نگران و دچار حمله قلبی شد. البته هنگامی که وی در بیمارستان به هوش آمد پزشکان برایش توضیح دادند که جرثقیل پلیس راهنمایی و رانندگی، خودرو  و پسر داخل آن را به پار کینگ انتقال داده بود.

قایق خانه نشین
لندن: یک مهندس خوش ذوق که 5 سال از عمرش را صرف ساختن یک قایق دست ساز کرده است، اکنون برای انتقال دادن این قایق دست به دامن امداد هوایی شده است.

این مرد 37 ساله چند سال پیش به این فکر افتاد که برای خانواده‌اش یک قایق تفریحی  بسازد اما با وجوداینکه همه چیز را به دقت محاسبه کرده بود ، فراموش کرد  اندازه قایق را طوری طراحی کند که از در حیاط بیرون برود. این قایق که هم اکنون تکمیل شده است حدود 9 متر طول دارد و عرض آن بیش از عرض در حیاط است. این مهندس مکانیک با وجود تلاش فراوان نتوانست قایق را از در خارج کند و هم اکنون از امداد هوایی درخواست کمک کرده است.

به گفته وی تنها راه خارج کردن قایق از حیاط خانه استفاده از هلی‌کوپتری است که بتواند قایق را از روی دیوار حیاط رد کند. در غیر این صورت این قایق باید به جای به آب افتادن، در حیاط خانه خاک بخورد.

کد خبر 49134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز