جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

سارقان ژاپنی موفق شدند در مدت ۳۹ ثانیه چندین عینک آفتابی گران قیمت را از یک فروشگاه معروف سرقت کنند.

سرقت در ۳۹ ثانیه
توکیو: تصاویر ضبط شده در دوربین مخفی فروشگاه نشان می‌دهد که سارقان با خونسردی، شیشه فروشگاه را شکسته و به سرعت وارد این مکان شدند. آنها در کمتر از یک دقیقه ۸۰ عینک به ارزش تقریبی ۲۸ هزار دلار را سرقت کردند و پا به فرار گذاشتند.

این در حالی است که در یک ماه اخیر ۳ سرقت دیگر  از همین نوع انجام شده است. پلیس می‌گوید سارقان معمولا در مورد عینک، دست به سرقت عمده‌ای نمی‌زنند اما افزایش قیمت برخی‌مارک‌های معروف، آنها را به سرقت تعداد زیادی عینک تشویق کرده است.

تدریس جراحی پلاستیک در مدارس
فلوریدا: از این پس کودکان در مدارس با روند جراحی پلاستیک آشنا می‌شوند.به گفته پیشنهاد دهندگان این طرح،  با توجه به افزایش آمار جراحی پلاستیک در سطح جهان کودکان هم باید با این روند آشنا شوند چرا که پدر، مادر یا خواهر و برادر آنها ممکن است برای انجام چنین جراحی‌هایی چند روزی در بیمارستان بستری شوند.

نویسنده کتاب «آشنایی با جراحی پلاستیک» که از این به بعد در مدارس تدریس می‌شود ، انگیزه خود از این اقدام را کمک به شرایط روحی کودکان اعلام کرد. با این حال گروهی از کارشناسان و والدین معتقدند تدریس این درس برای دانش‌آموزان دبستانی ضرورتی ندارد و  نباید ذهن آنها را با اینگونه مسائل اشغال کرد.

کارشناسان می‌گویند با وجود اینکه برخی از والدین جراحی‌پلاستیک انجام می‌دهند، دوست ندارند فرزندانشان در این مورد اطلاعی داشته باشند.

۳ سال زندگی با جسد
مکزیکو سیتی: یک پیرزن که به نظر می‌رسد به اختلال حواس دچار است، ۳ سال گذشته را با جسد خواهرش زندگی کرده است. این ۲ خواهر پس از اینکه همسران خود را از دست دادند، با هم زندگی می‌کردنداما خواهر کوچک‌تر حدود ۳ سال قبل فوت کرد و همسایگان همواره گمان می‌کردند که جسد او بدون حضور بستگان و آشنایان در گورستان دفن شده است. 

اما پس از اینکه خواهر بزرگ‌تر هم برای مدت چند ماه گم شد و کسی از او خبردار نشد، همسایگاه پلیس را در جریان قرار دادند. وقتی پلیس به خانه این زن رسید متوجه شد او در خانه است و از آشپزخانه خانه بوی بسیار بدی استشمام می‌شود.

ماموران پلیس پس از مراجعه به آشپزخانه این خانه دریافتند که جسد خواهر این زن به طرز ناشیانه‌ای در کف آشپزخانه دفن و روی آن تنها با کفپوش پوشیده شده است. به گفته پلیس پیرزن پس از فوت خواهرش دچار افسردگی مزمن شد.

باغ وحش در خانه
لندن: یک زن به دلیل نگهداری ۱۵۰ گربه در خانه، به پرداخت ۷ هزار دلار جریمه محکوم شد. سر و صدای گربه‌ها و در عین حال نگرانی از انتقال بیماری، موجب شد که همسایگان از دست این زن به پلیس شکایت کنند.

همچنین گربه‌های این زن به باغچه همسایگان آسیب می‌زدند و یکی از همسایه‌هاکه گل‌های کمیاب کاشته شده در باغچه‌اش کاملا از بین رفته بود از دادگاه در خواست غرامت کرد.

این درحالی است که صاحب گربه‌ها برای فرار از پرداخت جریمه وکیل گرفت وگفت قانونی وجود ندارد که نگهداری حیوان خانگی را ممنوع کرده باشد. این زن ۴ سال قبل چند گربه تازه متولد شده را به خانه آورد و به نظر نمی‌رسید که او قصد داشته باشد همه بچه گربه‌هایی که متولد می‌شوند را در خانه کوچک خود نگهداری کند اما دادگاه شکایت وی را نپذیرفت و اعلام کرد حیوان دوستی این زن ،یک خانه مسکونی را به باغ وحش تبدیل کرده است.

کد خبر 49858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز