شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

گزارش اشتباه ماموران مخفی پلیس لندن، یک میهمانی خانوادگی را به صحنه عملیات پلیسی تبدیل کرد.

خرابکاری پلیس
لندن: ماموران مخفی به پلیس اطلاع دادند که در یک  آپارتمان‌ میهمانی برپاست که در آن عده‌ای از  روسای قاچاقچیان حضور دارند. به همین دلیل پلیس با تجهیزات کامل به محل رفت و با شکستن در و پنجره ساختمان، وارد آپارتمان شد.

اما آنچه پلیس با آن مواجه شد تنها یک میهمانی ساده خانوادگی بود که به مناسبت سالگرد تولد پدر خانواده برگزار شده بود. ماموران پلیس پس از پی بردن به اشتباه خود از این خانواده عذر خواهی کردند و افرادی را برای تعمیر در و پنچره شکسته شده فرستادند. البته این خانواده  قصد دارند از پلیس  غرامت بگیرند.

تشویق به  استفاده از بند  رخت
تورنتو: در حالی که  طی دهه‌های گذشته استفاده از بند رخت در برخی شهر‌های کانادا ممنوع بوده، دولت این ممنوعیت را لغو کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که  در گذشته برخی مقامات دولتی با نصب بند رخت در سطح شهر مخالفت می‌کردند  و معتقد بودند این اقدام، چهره شهر را زشت می‌کند. 

به همین دلیل مردم این شهر‌ها به استفاده هر چه بیشتر از خشک کن‌ها تشویق  شدند. اما این روند موجب شد که مصرف برق در این شهر‌ها به شدت افزاش یابد و مسئولان به این نتیجه برسند که مردم را به خشک کردن لباس‌ها روی بند رخت تشویق کنند. 

به گفته کارشناسان این خشک‌ کن‌ها 6 درصد مصرف برق را به خود اختصاص داده‌اند و سالیانه 900 کیلووات در ساعت برق مصرف می‌کنند. از سوی دیگر خشک کن‌ها در هر سال مقدار زیادی گازگلخانه‌ای تولید می‌کنند که این نکته موجب نگرانی گروه‌های حافظ محیط زیست شده است.

جریمه اتوبوس سواری بدون بلیت
پاریس: یک دختر جوان برای اینکه بدون بلیت سوار اتوبوس شده بود در دادگاه محاکمه شد. راننده سختگیر این دختر 20ساله را تحویل پلیس داد و پلیس هم طبق قانون او را بازداشت و به دادگاه منتقل کرد. این دختر جوان به پرداخت 240 دلار جریمه محکوم شده است.

تحقق آرزو
توکیو: یک کارمند ساده که خود را به جای رئیس اداره جا زده بود به زندان محکوم شد. این مرد 40 ساله که به گفته خودش همیشه آرزو داشت یک رئیس باشد با سوء استفاده از غیبت رئیسش خود را به جای او جا زد و میلیون‌ها دلار سفارش کالا داد. شرکت ‌های دریافت کننده سفارش نیز  کالا‌ها را برای این شرکت فرستادند اما زمانی که رئیس اصلی متوجه قضیه شد از کارمند خود شکایت کرد.

سفر دور دنیای اردک
میلان: یک زوج جوان پس ازاینکه یکی از حیوان‌های خانگی خود را از دست دادند دست به ابتکار جالبی زدند. این زوج یک جفت اردک نگهداری می‌کردند اما چندی قبل یکی از اردک‌ها به دلیل بیماری مرد و از آن به بعد اردک باقیمانده به شدت افسرده شدو به همین دلیل این زن و شوهر که علاقه زیادی به اردکشان داشتند ، تصمیم گرفتند او را به یک سفر دور دنیا ببرند. به این ترتیب آنها چندین بلیت به مقصد کشور‌های مختلف رزرو کردند.

آنها از صاحبان  هتل‌هایی که می‌خواستند در آن اقامت کنند در‌خواست کردند امکانات ویژه‌ای را برای این اردک در نظر بگیرند. یکی از این هتل‌ها هم در کمال دست و دلبازی اجازه داد این اردک در استخر روباز بسیار زیبای هتل بازی کند. این زوج جوان به خبرنگاران گفتند که تنها هدف آنان از این سفر کمک به رفع افسردگی اردک بوده و به همین دلیل تلاش کردند همه امکانات مهیا باشد.

کد خبر 49259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز