سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

بازداشت به خاطر تی‌شرت ضد جنگ در آمریکا، دردسر کارواش کثیف در مادرید، خانه ارواح در رم، و دختر خوش یمن لندنی موزائیک خبری ۱۳ فروردین را تشکیل می‌دهند.

بازداشت به خاطر تی‌شرت

نیویورک: یک سرباز سابق که در ارتش آمریکا فعالیت می‌کرده است به اتهام پوشیدن یک تی‌شرت در اعتراض به جنگ عراق، بازداشت شد.

این مرد ۸۰ ساله به همراه همسرش تی شرتی به تن کرده بودند که روی آن نوشته شده بود کشته شدن ۴ هزار سرباز و یک میلیون عراقی کافی است.

این زن و شوهر هنگامی که قصد داشتند وارد یک فروشگاه شوند توسط نیروهای امنیتی متوقف شدند و از آنها درخواست شد تی شرت خود را پشت و رو بپوشند یا از فروشگاه خارج شوند.

این مرد معترض به جنگ در تشریح دلیل دستگیری اش گفت: تنها به این دلیل بازداشت شدم که روی لباسم ۶ کلمه بیان‌کننده حقیقت نوشته شده بود و این واقعا مسخره است. او اضافه کرد باز هم این تی‌شرت را خواهم پوشید.

دردسر کارواش کثیف

مادرید: خوب کار نکردن کارگران یک کارواش موجب شد ضرر چند میلیون دلاری به صاحب این کارواش وارد شود.

این حادثه زمانی رخ داد که مردی ۳۷ ساله خودروی وانت خود را برای شست‌وشو تحویل کارواش داد اما پس از اتمام کار از نتیجه راضی نبود. او به صاحب کارواش مراجعه کرد و گفت کارگران خودروی او را خوب نشسته‌اند.

در مقابل مدیر کارواش هم پیشنهاد کرد تا خودروی این مرد وسواسی یک بار دیگر به‌طور مجانی شسته شود اما مالک خودرو گفت برای این کار وقت ندارد و با عصبانیت سوار خودرواش شد.

در حالی که همه تصور می‌کردند ماجرا فیصله یا فته است، این مرد با آخرین سرعت به سمت سامانه رایانه مرکزی کارواش حرکت کرد و چند بار به آن کوبید. سپس در مقابل چشم‌های متعجب بقیه دنده عقب گرفت و 3 نفر از کارگران را نیز به دیوار کوبید و متواری شد که البته سر انجام توسط پلیس دستگیر شد.

خانه ارواح

رم: یک زوج ایتالیایی قصد دارند از مالک سابق آپارتمانشان به اتهام پنهان کردن واقعیت شکایت کنند.

آنها ۳ ماه پیش ۱۹۰ ‌هزار دلار برای خرید مجتمع مسکونی جدید هزینه کردند، اما اکنون مدعی شده‌اند در این ساختمان اتفاق‌های عجیبی می‌افتد و صداهای ترسناکی هم به گوش می‌رسد.

مرد این خانواده که برای شکایت از مالک سابق مجتمع مسکونی وکیل گرفته است، گفت: شب‌ها پس از اینکه به خواب می‌رویم صدا‌های عجیبی می‌شنویم و حتی با وجود اینکه دستگاه تهویه یا تلویزیون را قبل از خواب خاموش کرده‌ایم، متوجه می‌شویم که دوباره روشن شده است.

او ادامه داد: به عقیده من این ساختمان تاریخچه اسرارآمیزی داشته است و ما باید از آن مطلع می‌شدیم. به گفته وی طبق قوانین ایتالیا مالک باید در هنگام فروش همه جنبه‌های خوب و بد دارایی خود را با خریدار در میان بگذارد و درصورتی که در آینده خلاف آن ثابت شود، خریدار حق شکایت خواهد داشت.

دختر خوش یمن

لندن: با اینکه شعار کنترل جمعیت در کشور‌های اروپایی به‌طور جدی مطرح می‌شود و اغلب سعی می‌کنند از آن پیروی کنند، اما هنوز هستند کسانی که به داشتن فرزندان زیاد علاقه‌مند هستند.

در این میان یک زوج انگلیسی که به تازگی تولد فرزند هشتم خود را جشن گرفتند، اعلام کرده‌اند که باز هم قصد دارند فرزند دار شوند.

آنها می‌گویند ما ۸ پسر داریم اما دوست داریم که دختر دار شویم. مادر این پسرها که ۲ تا ۱۹ ساله هستند می‌گوید: قبل از زایمان اولین پسرم یک دختر حامله بودم، ولی او مرده به دنیا آمد و از آن پس در حسرت یک فرزند دختر به سر می‌برم و به‌امید داشتن فرزند دختر باز هم بچه‌دار می‌شوم.

این زوج تحصیلکرده انگلیسی اعتقاد دارند که فرزند دختر برای آنها خوش‌یمن خواهد بود. البته مرد خانواده در مورد مخارج نگهداری فرزندان  ابراز نگرانی می‌کند، اما به گفته وی موهبت داشتن فرزند دختر بسیار ارزشمند است.

کد خبر 47406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز