دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

رنگین کمان رنگارنگی از خبرهای مختلف، گشتی در دنیای خبرهای دوشنبه 27 اسفند را تشکیل می‌دهد. خبرهایی که می‌تواند عجیب، نادر یا حتی ترسناک باشد.

همزیستی با مار
دوربان: یک دختر آفریقایی از یک  افعی به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌کند و به همراه این مار که 3 متر طول دارد در اتاقش درس می‌خواند. این دختر شجاع زمانی که تنها 10‌سال داشت از نمایشگاه مار‌ها که در مدرسه‌اش برگزار شده بود بازدید کرد و از همانجا شیفته افعی‌ها شد. او سرانجام توانست والدین خود را برای نگهداری از افعی در منزل متقاعد کند. این خانواده برای نگهداری از مار به بدن آن روغن زیتون می‌زنند و ناچارند هر ماه 14 موش بزرگ  برای سیرکردن شکم این خزنده تهیه کنند. با این حال پدر خانواده همچنان از نگهداری مار در منزل  ناراضی به نظر می‌رسد. این دختر بچه می‌گوید، همه در مدرسه او را « دختر ماری» می‌نامند.

دفن مرده سنگین وزن
لندن: مرد 330کیلو‌گرمی انگلیسی با دردسر زیاد توسط کارگران قبرستان دفن شد. این مرد 29 ساله با توجه به چاقی مفرط دچار سکته قلبی شد  اما جثه او به اندازه‌ای بزرگ بود که در قبر‌های معمولی جا نمی‌شد. به همین دلیل کارگران مجبور شدند به کمک بیل‌های مکانیکی این مرده را که هیچ خویشاوندی نداشت، دفن کنند.شاهدان عینی می‌گویند روند جا دادن این مرده غول پیکر در قبر 4 ساعت به طول انجامید.

وضع حمل در حال سرقت
رم: ماموران پلیس می گویند یک زن باردار که قصد داشت از یک آپارتمان دزدی کند در حین سرقت وضع حمل کرد. این زن می‌خواست از بالکن وارد آپارتمان شود که پایش سر خورد و از ارتفاع 3 و نیم متری سقوط کرد. این زن بلافاصله پس از سقوط وضع حمل کرد و اورژانس او را به بیمارستان انتقال داد.

شوهرسوزی
پکن: یک مرد چینی در آتشی که همسرش برافروخت زنده‌زنده سوخت. با وجود آنکه کمتر از یک ماه از ازدواج این زوج می‌گذشت  اما آنها همواره بر سر مسایل ریز و درشت جر و بحث داشتند و سر انجام تازه عروس به سوزاندن تازه داماد کمر بست. گزارش پلیس حاکی از آن است که همسر این مرد از اینکه او پس از بازگشت به خانه پاهایش را نشسته بود  به ستوه آمد و در اقدامی جنون آمیز وی را به آتش کشید.

مادر بزرگ ماجرا جو
سیدنی: یک مادر بزرگ 83 ساله با میله آهنی و نازل بنزین به جنگ سارقی رفت که قصد داشت کیفش را بدزدد. هنگامی که سارق جوان  داخل پمپ بنزین کیف پیرزن را قاپید، وی شیلنگ بنزین را روی سارق گرفت و با  میله آهنی به سرش کوبید. سرانجام  کارکنان جایگاه سارق را دستگیر کردند.

تنبیه به جای تشویق
کالیفرنیا: دختر 15 ساله‌ای که جان 40 مسافر یک اتوبوس را  نجات داده بود به جای تشویق،  تنبیه خواهد شد. راننده اتوبوسی که این دختر سوار آن بود در میانه راه از صندلی خود پرت شد و با سر به زمین خورد. در همین حین این دختر شجاع جای راننده نشست و با کنترل اتوبوس و ترمز به موقع از به بار آمدن یک فاجعه غیر قابل جبران جلوگیری کرد. با این حال مدیر مدرسه تصمیم گرفته است این دختر را به دلیل غیبت غیر موجه در آن روز تنبیه کند.

شکنجه لامپی
آریزونا: ترس بیش از حد ساکنان یک خانه موجب شده  آنها  تمامی لامپ‌های داخلی و خارجی‌خانه شان را در طول شب  روشن بگذارند اما ساکنان محل از این موضوع شکایت دارند و می گویند که شب‌ها نمی‌توانند از شدت نو ر بخوابند و باید غرامت بگیرند.

کد خبر 46695

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز