دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

در روزهایی که همه جا به خبرهایی درباره میزان تصادفات ایام تعطیل بر می خوریم شاید این خبر برای شما جالب باشد: تصادف با قفس مار!

تصادف با قفس مار
فلوریدا: رانندگی یک جوان با سرعت سرسام آور باعث فراری شدن شهروندان شد. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که جوان 30 ساله‌ای که با سرعت بسیار بالا در خیابان‌ها رانندگی می‌کرد  کنترل خودرو را از دست داد و به در یک خانه برخورد کرد.

این تصادف موجب شد  قفسی که پشت در قرار داشت و در آن 11 مار نگهداری می‌‌شد بشکند و همه این خزنده‌ها  وارد خیابان شوند. در پی این حادثه همسایگان که به شدت ترسیده بودند،‌ به خانه‌های خود رفتند و در و پنجره‌ها را بستند.

البته ماموران تنها توانستند 8 مار را به قفس باز گردانند و بقیه مار‌ها در شهر همچنان سرگردانند. از زمان انتشار این خبر رفت و آمد شهروندان در شهر به شدت کاهش یافته است. 

گوزن‌های زباله خور
آلاسکا: از این پس اهالی آلاسکا باید چهار چشمی مراقب سطل‌های زباله خود باشند زیرا در صورتی که ماموران محیط زیست گوزنی را در حال تغذیه از سطل‌های زباله ببینند، صاحب سطل را جریمه خواهند کرد. طی چند سال اخیر حضور گوزن‌ها در مناطق مسکونی به امری عادی تبدیل شده است و گوزن‌های گرسنه برای سیر کردن شکم خود به سطل‌های زباله دستبرد می‌زنند.

به گفته دامپزشکان گوزن‌ها معمولا از زباله تغذیه نمی‌کنند  اما به دنبال زندگی در کنار انسان‌ها به زباله خوری عادت کرده‌اند. از سوی دیگر، کارشناسان محیط زیست نیز نسبت به  عواقب این روند برای سلامتی گوزن‌ها و بهداشت شهر ابراز نگرانی می‌کنند.

به همین دلیل اداره محیط زیست از مردم خواسته است مراقب سطل‌های زباله خود باشند. در صورتی که مشاهده شود گوزن  در حال جست و جو در سطل زباله است
صاحب سطل بین 100 تا 300 دلار جریمه می‌شود.

کیک تولد ممنوع!
ولینگتن:طبق قوانین بهداشتی جدید دولت نیوزیلند، از این پس خوردن کیک تولد در مدارس این کشور ممنوع است. به این ترتیب دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به بر گزاری جشن تولد خود در مدرسه باشند باید دوستان خود را برای خوردن کیک به خانه ببرند.

نصف کردن دارایی با اره
بلگراد: یک کشاورز 76 ساله اهل صربستان برای آنکه به حکم دادگاه پس از طلاق دادن همسرش عمل کند، از اره برقی برای نصف کردن تجهیزات کشاورزی‌اش استفاده کرد. این زن و شوهر پس از 45 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و دادگاه اعلام کرد که دارایی این مرد باید به طور مساوی با همسرش نصف شود و تجهیزات کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

شیرین‌کاری خطرناک
سیدنی: تلاش چند پسر جوان برای نشان دادن مهارت خود در شیرین‌کاری‌های مختلف، موجب شد تمامی ماموران گارد ساحلی به حالت آماده باش در بیایند. این جوانان که برای تفریح به ساحل رفته بودند یکدیگر را تشویق به انجام کار‌های خطرناک می‌کردند.

در این بین یکی از  آنها تصمیم گرفت به درون آب رفته و مانند فیلم‌ها روی پشت یک سوسمار سوار شود. البته تلاش دوستان این پسر برای منصرف کردن او به نتیجه نرسید و وی در کمال تعجب توانست وعده خود را عملی کند. اما مدت زیادی طول نکشید که سوسمار از سواری دادن خسته شد و ترجیح داد این پسر را به عنوان ناهار بخورد.

در همین حال گارد ساحلی سر رسید و توانست با تلاش زیاد این پسر را از چنگ سوسمار در آورد. به هر حال دادگاه به اتهام اقدام آگاهانه این جوان، او را جریمه کرد و گارد ساحلی نیز معتقد است که وی باید به زندان برود.

کد خبر 48034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز