سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

جریمه رانندگانی که با سرعت زیاد رانندگی می‌کنند، امری متداول است اما اینکه بیش از 300 راننده در چین به دلیل رانندگی آهسته برگ جریمه دریافت کنند، خیلی غیر عادی به نظر می‌رسد.

جریمه آهسته رانندگی کردن

پکن: اخیرا طولانی ترین پل جهان در چین افتتاح شده است که با عبور از روی دریا ،2 بندر مهم این کشور را به هم متصل می‌کند. اما منظره شهر و دریا از روی این پل به قدری دیدنی است که رانندگان با سرعت نزدیک به توقف روی آن رانندگی می‌کنند تا هرچه بیشتر از مناظر لذت ببرند. این اقدام رانندگان، ترافیک سنگینی روی پل ایجاد می‌کند و به همین دلیل ماموران راهنمایی و رانندگی اعلام کرده‌اند با رانندگانی که کند رانندگی می‌کنند، برخورد خواهند کرد.

5 روز ، مدام در حرکت

سالت لیک سیتی: 3 جوان  قصد دارند طی مدت 5 روز از 48 ایالت آمریکا با خودرو عبور کنند. این جوانان ماجراجو تنها برای سوخت گیری توقف می کنند و غذا خوردن آنها هم پشت فرمان انجام می‌شود.  طول مسیری که آنها قصد دارند پشت سر بگذارند ، حدود 12 هزار و 70 کیلومتر اعلام شده است.

لامپ 107 ساله

پاریس: یک لامپ کم وات که از 107 سال پیش بدون وقفه روشن است، نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت رساند. این لامپ که  به یک ایستگاه آتشنشانی تعلق دارد از سال 1901 تا کنون روشن است.مردم محلی معتقدند چون این لامپ هیچ وقت خاموش نشده، عمر آن افزایش یافته و چندین برابر لامپ‌هایی که به طور مکرر خاموش و روشن می‌شوند، عمر کرده است.

مادر بی‌رحم

مکزیکوسیتی: تحریک مادر یک بچه 8 ساله توسط شوهرش، موجب شد که او  پای این دختر بچه را با هفت تیر هدف قرار دهد. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که ناپدری این دختر بچه که در حالت عادی قرار نداشت، از همسرش خواست در مقابل دریافت تنها یک دلار پای دخترش را مجروح کند.

این مادر بی رحم که معتاد است نیز پذیرفت و با سنگدلی به طرف پای دخترش شلیک کرد. وی سپس او  را با پای زخمی به مدرسه فرستاد. البته همین اقدام موجب شد که مسئولان مدرسه در جریان این کودک آزاری قرار بگیرند و پلیس را  خبر کنند .این مادر و ناپدری بی‌رحم هم اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند و در صورت اثبات جرم تا 3 سال حبس برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. در همین حال فرزند آنها به یکی از مراکز نگهداری از کودکان بد سرپرست انتقال داده شده است.

دندان‌گردی بیمارستان

لندن: یک مرد 50 ساله که حدود 4 ماه قبل همسرش را از دست داده، همچنان از بیمارستان صورتحساب دریافت می‌کند. این مرد گفت: همسرم بر اثر ابتلا به سرطان از دنیا رفت و من در همان زمان با بیمارستان تسویه حساب کردم اما اکنون بیمارستان به این نتیجه رسیده که بستری بودن همسرم در دوره  بیماری خیلی هزینه داشته و من باید پول بیشتری پرداخت کنم.

این مرد که برای دومین بار در 4 ماه اخیر صورتحساب 2 هزار و 700 دلاری بیمارستان را دریافت کرده و با تهدید بیمارستان مواجه شده، قصد دارد به دادگاه شکایت کند. او می‌گوید در صورتی که هزینه بستری شدن همسرم زیاد بوده، چرا در همان زمان به من اعلام نشده است. از طرف دیگر همسرم دیگر در قید حیات نیست و کسی نمی‌تواند مرا مجبور کند برای انسانی که دیگر وجود ندارد هزینه پرداخت کنم.

کد خبر 51088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز