دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۶:۳۵
۰ نفر

ناصر قراگزلو: حالا با به ثمر رساندن 14 گل در لیگ امارات، شانس اول آقای گلی محسوب می‌شود.

معدنچی می‌گوید: «واقعاً برای خودم هم جالب است بین این همه مهاجم، با آنکه پست اصلی‌ام فوروارد نیست بیشترین گل‌ها را در لیگ امارات به ثمر رسانده‌ام، فکر می‌کنم خدا نگاه خاصی به من دارد.»

  •  از بازی با النصر شروع کنیم.

در ابتدا با یک گل از النصر پیش افتادیم اما بازی به تساوی کشیده شد. پس از به ثمر رسیدن گل دوم‌مان، حریف مجدداً بازی را به تساوی کشاند، نتیجه‌ای که تا پایان پابرجا ماند.

  • واقعاً چه اتفاقی افتاده که معدنچی در امارات تا این اندازه متحول شده، بازیکنی که در ایران فرصت‌های گل زیادی را هدر می‌داد؟

تمرکز زیادی روی مسابقات دارم و فکر می‌کنم توپ‌هایم هم به گل تبدیل می‌شود. ضمناً نسبت به فصل قبل با تجربه‌تر شده‌ام.

  • دلیل اصلی موفقیت‌ات را در چه نکته‌ای می‌بینی؟

فکر می‌کنم بازیکن در فوتبال امارات آرامش بیشتری دارد.

  • واضح‌تر صحبت می‌کنی؟

من فکر می‌کنم حاشیه‌های فوتبال امارات کمتر از فوتبال ایران است و آرامش در لیگ امارات، کار یک بازیکن حرفه‌ای را برای ارائه توانمندی‌اش راحت‌تر می‌کند. مثلاً در ایران مطبوعات زیادی وجود دارند و بازیکنان شدیداً زیر ذره‌بین رسانه‌ها و مطبوعات قرار دارند، در حالی که چنین موضوعی در کشور امارات وجود ندارد.

  •  موفقیت‌‌های اخیر تو در گلزنی باعث شده نگاه‌ها به سوی تو جلب شود؟

 من فصل را خوب شروع کردم، در 3 بازی اول 5 گل زدم و فکر می‌کنم این موضوع در موفقیت این فصل من تأثیر بسزایی داشته است.

  •  به بازی النصر برگردیم. این تیم را با حضور لوکا چطور ارزیابی می‌کنی؟

 النصر واقعاً ما را اذیت کرد. ما در دیدار رفت برابر همین تیم بازی 3 بر صفر باخته را 3 بر 3 کردیم و اگر بازی چند دقیقه دیگر هم ادامه داشت النصر را می‌بردیم، اما این تیم در شرایطی رودرروی ما قرار گرفت که واقعاً ما را اذیت کرد. من شناخت کاملی از لوکا دارم، زمانی که سرمربی سپاهان هم بود تیمش در زمان حمله با 5 مهاجم حمله می‌کرد و در زمان دفاع هم با 5 مدافع به دفاع می‌پرداخت. النصر در 5 بازی اخیرش به 4 برد و یک مساوی دست یافته، فکر می‌کنم این تیم با حضور لوکا واقعاً متحول شده است.

  •  رمز موفقیت لوکا چیست؟

لوکا در مهره‌چینی تبحر خاصی دارد. جدا از این موضوع فکر می‌کنم که او با تغییر پست چند بازیکن کلیدی تیمش، النصر را واقعاً دگرگون کرده است.

  •  مشکل اصلی تیم شما چیست؟

در حال حاضر در مکان سوم جدول قرار گرفته‌ایم. ما دو بازی اخیر را راحت از دست دادیم. مسئولان باشگاه هم در این مورد صحبت کردند و فکر می‌کنم اگر اینطور راحت ببازیم حتی در پایان فصل چهارم یا پنجم هم نمی‌شویم. ما در لیگ امارات دومین یا بدترین خط دفاعی را داریم و گل‌های خورده تیم ما از بقیه تیم‌ها بیشتر است که این نکته‌ای منفی برای الشعب محسوب می‌شود. اگر النصر را می‌بردیم شرایط به نفع تیم ما می‌شد.

  •  مدعیان اصلی لیگ امارات را چه تیم‌هایی می‌دانی؟

به نظر من از بین الشباب، الاهلی و الجزیره یک تیم قهرمان می‌شود.

  •  یعنی الشعب قهرمان نمی‌شود؟

قصد ندارم زحمات بازیکنان‌مان را نادیده بگیرم اما فکر می‌کنم تیم ما باور قهرمانی ندارد و هنوز شخصیت قهرمانی در تیم ما شکل نگرفته است.

  • درخصوص مربیگری دایی در تیم‌ملی چه نظری داری؟

 دایی زمان بازیگری‌اش فوق‌العاده موفق بود و شخصیت بین‌المللی دارد. مدت کوتاهی در کنارش بازی کردم. او اراده فوق‌العاده‌ای دارد و امیدوارم در تیم‌ملی هم موفق شود.

  •  به نظرت دایی همزمان در تیم‌ملی و سایپا موفق می‌شود؟

فکر نمی‌کنم این موضوع مشکلی برای دایی و تیم‌ملی به وجود بیاورد. فاصله زمانی بازی‌های تیم‌ملی و سایپا باعث شده مشکلی برای کار همزمان دایی ایجاد نشود.

  •  در مورد تمدید قرارداد با الشعب تصمیم نگرفتی؟

 این پیشنهاد جدید نیست. بعد از بازی الجزیره به من پیشنهاد تمدید قرارداد دادند، پیشنهادی که اتفاقاً جالب توجه هم بود اما در همان مقطع پاسخ به الشعب را به پایان فصل موکول کردم.

  • از بین اروپا و امارات، کدام‌یک را انتخاب می‌کنی؟

 فعلاً از اروپا پیشنهادی ندارم. به هرحال تکلیف همه چیز در پایان فصل مشخص می‌شود.

  •  چقدر برای آقای گلی شانس داری؟

خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم. فقط خوشحالم که از بین این همه مهاجم توانستم به این موفقیت در امر گلزنی برسم و سعی می‌کنم در بازی‌های آینده تعداد گل‌های زده‌ام را افزایش دهم.

کد خبر 46096

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز