کریم اعظمی: تلاش دو باشگاه الوحده و الجزیره برای جذب جواد کاظمیان هافبک ایرانی الشباب ادامه دارد و این بازیکن در فصل جدید لیگ امارات پیراهن یکی از این دو تیم را بر تن خواهد کرد.

کاظمیان تصمیم نهایی‌اش را برای جدایی از الشباب گرفته و مسئولان این باشگاه به تمدید قرارداد این بازیکن امیدی ندارند، ضمن اینکه کاظمیان هم به آنها گفته برای سال بعد روی او حساب باز نکنند.

الجزیره؛ اولویت اول

الجزیره که با قرار گرفتن در رده دوم جدول لیگ امارات برای رسیدن به قهرمانی رقابت سختی با الشباب دارد، در پایان نیم‌فصل اول برای جذب کاظمیان (به مدت 6 ماه) پیشنهاد 700 هزار دلاری داد که در نهایت با مخالفت مسئولان الشباب مواجه شد.

آنها با توجه به اینکه تیم‌شان در کورس قهرمانی قرار داشت، به هیچ عنوان راضی به جدایی کاظمیان نشدند ولی این بازیکن در پایان فصل مانعی برای رفتن از الشباب ندارد و از حالا به پیشنهاد الجزیره و الوحده فکر می‌کند.

الجزیره طی چند سال اخیر در فوتبال امارات تبدیل به یک قطب شده و کاظمیان پیشنهاد این تیم را در اولویت قرار داده است. مسئولان باشگاه الجزیره به این بازیکن پیشنهاد یک میلیون و یکصدهزار دلاری داده‌اند و بعید به نظر می‌رسد کاظمیان آن را رد کند.

از طرفی الوحده که باشگاه مطرحی در امارات محسوب می‌شود  مانند سال گذشته خواهان جذب کاظمیان است ولی او جواب قطعی به مسئولان این باشگاه نداده و این در حالی است که الوحده در این فصل ضعیف‌ترین نتایج را گرفته و در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد. البته این باشگاه هم از لحاظ مالی پیشنهاد قابل توجهی به کاظمیان ارائه کرده است.

کاظمیان: قبل از پایان فصل امضا می‌کنم

آخرین اخبار حاکی از آن است که کاظمیان بیشتر روی پیشنهاد الجزیره تمرکز کرده ولی او قصد ندارد در این مورد به طور شفاف صحبت کند.

کاظمیان در این خصوص می‌گوید: «تا پایان فصل هنوز زمان زیادی باقی مانده و باید روی پیشنهادات فکر کنم، در ضمن احتمال دارد که تا پایان فصل چند پیشنهاد جدید هم داشته باشم.»

  • گویا دو باشگاه الوحده و الجزیره با تو مذاکره کرده‌اند.

قرارداد من  این فصل به پایان می‌رسد و از چند تیم پیشنهاد دارم ولی بهتر است که اسم نبرم. باید همه چیز قطعی شود تا خودم در این مورد حرف بزنم.

  • ولی روزنامه‌های امارات چندین بار خبر از نهایی شدن مذاکرات تو با باشگاه الجزیره  دادند.

هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ام و دلیلی ندارد که این موضوع را پنهان کنم. هر وقت همه چیز قطعی شد، به صورت شفاف خودم در موردش حرف می‌زنم.

  • چرا دوست نداری سال آینده هم در الشباب بمانی؟

دوست ندارم دو  سال پشت سر هم  در یک تیم  بازی کنم و نظر شخصی‌ام این است که هر سال باید شرایط جدیدی را تجربه کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم از الشباب جدا شوم.

  • اما تیم شما شرایط خوبی دارد و در صورت قهرمانی به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنید.

شرایط طوری شده که الشباب در این فصل اوج گرفته ولی مطمئن باشید سال بعد دیگر نمی‌توانیم این نتایج را کسب کنیم. فصل  آینده هر چه قدر هم خوب باشیم، به این خوبی نمی‌توانیم نتیجه بگیریم، به همین دلیل باید جدا شوم.

  • چه زمانی تصمیم نهایی را می‌گیری؟

برای انتخاب تیم جدید به خوبی باید فکر کنم و عجله‌ای هم ندارم، البته قبل از پایان این فصل تیم جدیدم را انتخاب و قراردادم را امضا می‌کنم.

  • وضعیت الشباب چطور است؟

اگر روز جمعه الوحده را می‌بردیم، شک نداشتم که قهرمان می‌شدیم ولی با این تساوی باز هم اعتقاد دارم که شانس اول قهرمانی هستیم. ما از اولین هفته صدرنشین بودیم و شایستگی رسیدن به این عنوان را داریم.

  • اصلی‌ترین رقیب شما چه تیمی است؟

الجزیره اصلی‌ترین رقیب ماست ولی من  شانس قهرمانی الشباب را زیاد می‌دانم.

  • از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

8 گل برای الشباب زده‌ام و این در حالی است که مهاجم نیستم. به نظر خودم  آمار خوبی داشته‌ام و مسئولان باشگاه و مربیان هم از عملکردم راضی‌اند.

  • دوست نداری در اروپا بازی کنی؟

چند  سال پیش از کایزرسلاترن پیشنهاد داشتم  ولی خودم نرفتم، حالا هم فکر می‌کنم که ماندن در امارات به سودم است.

  • از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی، ناراحت نیستی؟

دوست ندارم در این مورد حرف بزنم.

کد خبر 47783

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز