سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

ناصر قراگزلو: پاس‌گل شجاعی در دیدار شارجه برابر العین که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید، باعث شد تا نقش کلیدی هافبک تکنیکی شارجه که اتفاقاً ستاره دیدار با العین نیز بود دوچندان به چشم بیاید.

شجاعی به تأیید کارشناسان بهترین لژیونر ایرانی این هفته لیگ امارات بود. شجاعی از بازی با العین و آخرین وضعیت خودش و شارجه می‌گوید.

  • شارجه امسال مدعی قهرمانی است؟

قطعاً شارجه در کنار الشباب مدعی اصلی قهرمانی است. تیم ما در چهار، پنج دیدار اخیرش نباخته این موضوع کم‌اهمیتی نیست. جدا از آن فاصله تیم ما و الشباب در صدر جدول تنها ۴ امتیاز است و مسلماً ما می‌توانیم این فاصله را جبران کنیم چون فاصله چهارامتیازی اختلاف زیادی نیست که نسبت به قهرمانی ناامید شویم.

  • چرا مقابل العین با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شدید؟

بازی سختی داشتیم اما حق ما فقط برد بود. مسلماً اگر پیروز می‌شدیم حالا فاصله امتیازات ما با الشباب ۲ امتیاز بود اما با این وجود هدف اصلی ما قهرمانی است و ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

  • در بازی‌های اخیر بهتر از دیدارهای ابتدای فصل در شارجه بازی می‌کنی، علت این تغییر روند چیست؟

سرمربی تیم ما در ابتدای فصل و در برخی از بازی‌ها از من در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کرد. من در این پست کارایی چندانی نداشته و ندارم اما وقتی به پست اصلی خودم یعنی هافبک نفوذی بازگشتم بازی‌ام چندین برابر به چشم آمد.

  • مدعی اصلی قهرمانی لیگ امارات را چه تیم‌هایی می‌دانی؟

به نظر من الشباب و شارجه تنها تیم‌هایی هستند که شانس بیشتری برای قهرمانی دارند البته کار ما به دلیل فاصله چهار امتیازی با صدرنشین سخت‌تر از الشباب است.

  • چندی قبل قصد داشتی به ولفسبورگ بروی، چرا این انتقال عملی نشد؟

واقعاً کار من با ولفسبورگ تمام شده بود اما مسائلی پیش آمد که قید رفتن به این تیم آلمانی که دژاگه نیز در آن حضور دارد را زدم.

  • کدام مسائل، توضیح می‌دهی؟

قرار بود با پرداخت مبلغی، مسئولان شارجه به من اجازه جدایی‌ بدهند اما وقتی با آنها پای میز مذاکره نشستم رقم بالایی را برای رضایت‌نامه از من خواستند که عملاً این کار از توان من خارج بود.

  • چطور؟

ولفسبورگ پول زیادی به من نمی‌داد بنابراین اگر قرار بود پول موردنظر مسئولان شارجه را بپردازم از لحاظ مالی کاملاً متضرر می‌شدم. به همین دلیل هم قید رفتن به این تیم آلمانی را زدم. واقعاً مسئولان شارجه با زیرکی و زرنگی خاصی مرا در تیم‌شان نگه‌داشتند.

  • بعد از اتمام فصل در امارات می‌مانی؟

سال بعد قطعاً در یک تیم اروپایی بازی خواهم کرد اما می‌دانم که برای تحقق این مهم باید در این فصل و بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشم.

  • دوست داری در کدام لیگ اروپایی بازی کنی؟

اسپانیا. واقعاً به بازی در لالیگا خیلی علاقه‌مندم، البته دوست داشتم به عنوان اولین ایرانی در لالیگا حضور پیدا می‌کردم اما از این موضوع ناراحت نیستم چون جواد نکونام به عنوان یک بازیکن ایرانی عملکرد درخشانی در لالیگا داشت و به احتمال فراوان من دومین بازیکن ایرانی لالیگا خواهم بود.

  • برگردیم به تیم‌ملی، چرا تیم ایران پیروزی مقابل کویت را با تساوی عوض کرد؟

قصد بهانه گرفتن ندارم اما زمین کویت اصلاً زمینی نبود که در آن بتوان فوتبال خوبی را بازی کرد. با این وجود ما با دو گل از حریف‌مان پیش افتادیم اما نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم مطمئناً تیم ما در ادامه بازی‌های بهتری را ارائه خواهد داد.

  • فکر می‌کنی تیم‌ملی از گروه خودش صعود می‌کند؟

قطعاً ما صعود می‌کنیم البته بازی ما با امارات بسیار حساس است. دیدار ما با این تیم بازی مرگ و زندگی است به همین دلیل برای اینکه از گروه خودمان صعود کنیم باید امارات را شکست دهیم.

کد خبر 48155

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز