یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

گروه ورزشی: بحث حضور مهاجم الامارات در تیم الظفره موضوعی است که رسول خطیبی با صراحت آن را رد می‌کند

رسول خطیبی می‌گوید: «اخبار اخیر شایعه است. قرار نیست من به الظفره بروم و جایگزین سیاوش اکبرپور در این تیم شوم.»

او ادامه می‌دهد: «هیچ صحبتی با مسئولان الظفره نداشتم چون اعتقاد دارم پس از جدایی از الامارات و مشکلاتی که در این تیم ضعیف که کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر هم هست، داشتم باید تیم بهتری انتخاب کنم، در حالی‌که تیم الظفره نیز شرایط چندان بهتری نسبت به الامارات ندارد.» خطیبی از حضور خود در یک تیم جدید اماراتی خبر می‌دهد: «تیم جدید من الشعب است. با مسئولان این تیم صحبت‌های لازم انجام شده و برای حضور در این تیم مطرح اماراتی در فصل جدید مشکلی ندارم.»

خطیبی  از پایبند بودن  تا آخرین روز رقابت‌های لیگ امارات نسبت به تیم فعلی‌اش صحبت می‌کند: «کار پیوستنم به تیم الشعب تقریباً تمام شده است. توافقات لازم صورت گرفته اما از آنجا که نسبت به الامارات تعهد دارم، امضای قرارداد جدیدم را به بعد از اتمام لیگ امارات موکول کرده‌ام.»مهاجم فعلی الامارات از ملاک انتخاب تیم جدیدش می‌گوید: «پیشنهاد خوب این باشگاه مرا قانع کرد که با آنها مذاکره کرده و در نهایت به توافق کامل برسم.

حضور بازیکنان ایرانی و برخورد مناسب مسئولان الشعب با بازیکنان ایرانی، از دلایل دیگر انتخاب الشعب بود.»خطیبی در مورد مشورت با معدنچی و سامره در انتخاب الشعب و نقش آنان در این مورد می‌گوید: «به هرحال مشخص نیست که معدنچی و سامره فصل آینده هم در الشعب بمانند اما یکی از دلایل حضورم در الشعب حضور بازیکنان ایرانی در این تیم بود.

دوست دارم در کنار معدنچی و سامره فصل موفقی را در تیم جدیدم رقم بزنم.» مهاجم الامارات که سقوط تیمش از رقابت‌های دسته اول امارات قطعی شده، در مورد بازی آینده این تیم مقابل الاهلی می‌گوید:

«امروز در زمین الاهلی به مصاف این تیم خواهیم رفت. سقوط تیم ما به رقابت‌های دسته پایین‌تر قطعی شده و دیدار ما با الاهلی برای الامارات فقط جنبه حیثیتی دارد در حالی که الاهلی فقط برای کسب 3 امتیاز و کسب عنوان قهرمانی به مصاف ما می‌آید. به هرحال به دلیل تعهدی که به الامارات دارم تمام تلاشم را در برابر الاهلی انجام می‌دهم تا دست‌ پر از این بازی خارج شویم.»

کد خبر 51542

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز