شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

حتی دو گل علی سامره هم نتوانست الشعب را از شکستی سنگین در زمین الوحده نجات دهد.

دیشب و در بازی عقب افتاده دو تیم الوحده و الشعب از سری مسابقات دوری الامارات، الوحده در زمین خانگی توانست شکستی سنگین را به الشعب تحمیل کند. هرچند گل اول این مسابقه را الشعب به ثمر رساند اما آنها خیلی زود بازی را وا دادند.

گل دقیقه 17 علی سامره را فوروارد الوحده ابتدا در دقیقه 27 بازی جبران کرد تا دو تیم مساوی شوند. پس از این گل تازه موتور گلزنی او روشن شد و توانست دو بار دیگر و در دقایق 35 و 36 برای تیمش گلزنی کند. پس از این گل، بازی روندی عادی گرفت و نه الشعب توان جبران نتیجه را داشت و نه الوحده گلی می‌زد تا اینکه مسابقه به دقیقه 80 رسید. در این دقیقه تامر محمد، یار الشعب از زمین اخراج شد و مشکلات یاران سامره دو چندان شد.

با ده نفره شدن الشعب بار دیگر حملات الوحده زیاد شد و آنها خیلی زود در دقیقه 83 و توسط عبد الرحیم جمعه به گل رسیدند. بعد از این گل بار دیگر نوبت به علی سامره رسید تا در دقیقه 89 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما تنها یک دقیقه بعد و در دقیقه 90 اسماعیل مطر برای الوحده گلی دیگر را به ثمر رساند و بازی با برتری 5 بر 2 الوحده به پایان رسید. در دیگر بازی دیشب هم دو تیم الاهلی و الوصل به مصاف هم رفتند که این بازی پرگل هم در پایان با نتیجه 3 بر 3 مساوی به پایان رسید. در این بازی که میزبانش الاهلی بود ابتدا میلاد میداوودی در دقیقه 17 تیمش را پیش انداخت.

سه دقیقه بعد فیصل خلیل گل دوم الاهلی را هم زد اما در ادامه و در دقایق 44 و 64 به‌ترتیب محمد سالم العنزی و روجریو برای الوصل گل زدند تا بازی مساوی شود. دو دقیقه بعد و در دقیقه 66 بار دیگر فیصل خلیل الاهلی را پیش انداخت اما باز هم این یاران الوصل بودند که بازی را مساوی کردند. این بار و در دقیقه 83 ماهر جاسم برای تیمش گل زد تا بازی 3 بر 3 مساوی شود.

کد خبر 50702

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز