دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

محمود مولایی: در مسابقه ای که بولتون- بلکبرن روبروی هم قرار گرفتند، آندرانیک تیموریان در ترکیب بولتون حضور داشت و نه از نزدیک شاهد این مسابقه بود در این بازی بلکبرن در یک بازی برتر توانست با چهار گل این تیم را شکست دهد.

در حالی که بولتون تنها یکی از گل های خورده را جبران کرد. آندو در این بازی هم مثل بازی های قبلی این تیم در ترکیب اصلی جایی نداشت. دلیل آن اما به اختلاف او با سران باشگاه بولتون برنمی گشت. این بار ملی پوش ایرانی آسیب دیده بود. به همین دلیل نتوانست حتی در اردوی این تیم قبل از این بازی حاضر شود.

« حیف شد. خیلی دوست داشتم همراه تیم باشم. چون قبل از آسیب دیدگی  در آمادگی خوبی به سر می بردم. اما قبل از این بازی با اینکه با بازیکنی برخوردی نداشتم، اما مصدوم شدم.» ظاهرا زمین تمرین بولتون خیس بوده و باعث شده که این بازیکن آسیب ببیند.

« زمین گل بود. وگرنه این اتفاق نمی افتاد. با این حال، اتفاق خاصی نیفتاده و می توانم با تیم تمریناتم را شروع کنم. عضله پایم کمی کشیده شده و خوشبختانه مشکل خاصی نیست. اگر مربیان ترجیح دهند می توانم حتی در ترکیب بولتون بازی کنم.» او هفته پیش در مسابقه ای که بولتون در جام یوفا داشت، همراه این تیم به اسپانیا سفر کرده بود.

او البته در ترکیب اصلی قرار نداشت و با این وجود روی نیمکت نشسته بود. در حالی که خودش چنین انتظاری از مسئولان این تیم نداشت:« خب، گفتن این حرفها شاید تکراری شده باشد.

اما به خاطر مشکلاتی که بر سر قراردادم به وجود آمد، آنها نمی خواهند به من بازی دهند. اما من در تمرینات این تیم جزو بهترین ها بودم. سعی می کردم خوب تمرین کنم، الان هم همین طور است.» شاید به همین دلیل بود که هفته پیش سرمربی بولتون نزدیک بود به این بازیکن بازی دهد.

هنگامی که این تیم در زمین حریف مقابل اتلتیکو مادرید به نتیجه قابل قبولی دست یافت. در شرایطی آندو در دقیقه آخر بازی به عنوان یک بازیکن تعویضی داشت به میدان می رفت، اما نشد:«من برای اینکه بازی کنم به کنار زمین رفتم، اما از آنجایی که نتیجه مساوی هم برای ما مناسب بود، یک لحظه نظر مربیان عوض شد. برای همین نتوانستم بازی کنم.»

او حالا برای جدایی از این باشگاه روز شماری می کند. آندرانیک تیموریان به همشهری امارات می گوید:«الان نزدیک به سه ماه از قراردادم با این باشگاه مانده. منتظر هستم که قراردادم تمام شود و من بتوانم به تیم دیگری منتقل شوم. امیدوار هستم که این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.»

آندو با اینکه در انگلیس به سر می برد و سرگرم تمرین با بولتون است و همچنان امیدوار است که بعد از مدتها باز هم بتواند در این تیم بازی کند، اما از خبرهای تیم ملی هم غافل نیست.

مدام پیگیر خبرهای تیم ملی است و به خوبی می داند که بر سر قرارداد کلمنته با فدراسیون چه آمده است:«کلمنته مربی خوبی بود. به هر حال از سابقه اش می شد فهمید که مربی کوچکی نیست. نیامدن او به تیم ملی هم مطمئنا قسمت بوده. به نظر من، باید هر چه زودتر سرمربی جدید تیم ملی مشخص شود. چون بلاتکلیفی تیم ملی در این شرایط اصلا به نفع فوتبال ما نیست. چون در روز های قرار داریم که باید در مقدماتی جام جهانی به میدان برویم. مطمئنا این بازی ها خیلی مهم است. ما تیم ملی داریم که بتواند در جام جهانی بازی کند و اگر این اتفاق نیفتد، اصلا خوب نیست. امیدوار هستم که تیم ملی با داشتن سرمربی به آینده فکر کند.»

او از گزینه های ایرانی که برای پست مربیگری تیم ملی هم در نظر گرفته شده، هم با خبر است. از بیژن ذوالفقارنسب تا افشین قطبی و امیر قلعه نویی که رقابت این دو مربی آخری شانس بیشتری دارند. با این وجود اصلا دوست ندارد حرفی بزند که بعد ها به ضررش تمام شود. برای همین در این رابطه می گوید:« با انتخاب مربی ایرانی تیم ملی به ثبات می رسد. بازیکنان هم دیگر استرس نخواهند داشت. چون بلاتکلیفی تیم ملی اصلا خوب نیست.»

آندو امیدوار است. آنقدر که خودش را برای بازی با کویت آماده کرده است. او می گوید:« فکس فدراسیون برای این بازی باید به دست باشگاه بولتون برسد. هنوز فکر نمی کنم فدراسیون این کار را کرده باشد. اما امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.»

تیم ملی در بازی اولش در دور اول مقدماتی جام جهانی به نتیجه قابل قبولی دست نیافته است. تیم ملی در تهران مقابل سوریه به مساوی رسید. در حالی که کویت بازی اولش را با پیروزی شروع کرد و الان صدرنشن است. تیم ملی در این بازی میهمان است:« تیم ملی اگر مثل همیشه بازی کند، می توانیم این تیم را در کویت هم شکست دهیم. من به پیروزی در این بازی امید دارم و می دانم که تیم ملی در آن روزها شرایط خوبی خواهد داشت.»

همشهری امارات

کد خبر 45233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز