یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری امارات: هفته 27 لیگ برتر انگلیس، بیش از گذشته سرخپوشان شهر منچستر را امیدوار کرد.

در شبی که آرسنال در ورزشگاه آندرو در برابر بیرمنگام قعرنشین، تن به تساوی عجیب 2-2 داد، منچستریونایتد هم که مانند آرسنال باید خارج از خانه بازی می‌کرد، در سنت جیمز پارک، نیوکاسل را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید تا کوین کیگان و تیمش بیشتر از گذشته در بحران فرو  بروند.بازی دیشب، جایی دیگر برای درخشش کریس رونالدو بود.

او که در صحنه گل اول، همه‌کاره بود و وین رونی چاره‌ای جز گل کردن توپ ارسالی او نداشت، در ادامه بازی مرد شماره یک زمین بود و 2 گل زد و هر کاری دلش خواست انجام داد.

دو گل وین رونی (25 و 80)، دو گل رونالدو (45 و 56) و تنها گل لوییز ساها که به جای رونالدو وارد زمین شد (90) از میزبان یک شکست خورده بزرگ باقی گذاشت.

با این پیروزی، پیرمرد 67 ساله اسکاتلندی بیشتر از گذشته به صدر جدول فکر می‌کند. او حالا فقط 3 امتیاز با آرسنال فاصله دارد و مطمئن است شاگردان آرسن ونگر در ادامه راه خواهند لغزید.

تیم او در این روزها واقعاً فوتبال را زیبا بازی می‌کند و این چیزی است که همه کارشناسان فوتبال جزیره و دنیا روی آن اتفاق نظر دارند.

آرسنال هم می‌توانست پیروز بازی خارج از خانه باشد؛ اما توپچی‌های لندنی از بازی با تیم رده هفدهم جدول بیشتر از یک امتیاز نگرفتند.

ابتدا مک‌فادن روی یک ضربه آزاد برای بیرمنگام گل زد (28)، بعد نوبت تئو والکات بود تا در 5 دقیقه 2 بار برای آرسنال گل بزند (50 و 55). برتری 2 بر یک آرسنال تا دقیقه 90 پابرجا بود که مک‌فادن دوباره برای میزبان گل زد و آرسنال با یک گل به خانه برگشت.

روز شنبه چند بازی دیگر هم برگزار شد. فولام در خانه با یک گل مغلوب وستهام شد، پورتس‌موث با یک گل ساندرلند را برد، ویگارن با دو گل داربی کانتی را شکست داد و لیورپول با نتیجه 3 بر 2 میدلزبرو را از پیش رو برداشت.

جدول رده‌بندی

  1. آرسنال با 64 امتیاز
  2. منچستریونایتد با 61 امتیاز
  3. چلسی با 55 امتیاز
  4. لیورپول با 47 امتیاز
  5. اورتون با 47 امتیاز
  6. استون ویلا با 44 امتیاز
کد خبر 45128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز