آندرانیک تیموریان این روزها شرایط متفاوتی را در لیگ انگلیس تجربه می‌کند.

او که در یک نقل و انتقال غیرقابل پیش‌بینی از بولتون به فولام پیوست حالا در وضعیتی قرار گرفته که به‌نظر وقت سر خاراندن هم ندارد. این را خود آندو می‌گوید:«سرم خیلی شلوغ است. نمی‌دانم چرا ولی از زمانی که در بولتون بودم بیشتر تمرین می‌کنم. آنقدر همه چیز روی برنامه پیش می‌رود که حتی وقت سر خاراندن هم ندارم. صبح و بعد‌ازظهر تمرین می‌کنم و وقتی به خانه می‌رسم فقط باید استراحت کنم.» دیروز هم وقتی به آندو زنگ زدیم تازه از خواب بیدار شده بود!

  • در دو تماس گذشته هر وقت به تو زنگ زدیم یا خواب بودی یا اینکه حس صحبت کردن نداشتی؟

اینقدر خسته هستم که اگر صبح‌ها تمرین نباشد تا بعد از‌ظهر می‌خوابم. فشار تمرینات خیلی بالاست. وقتی به خانه می‌رسم هیچ کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم. شاهکار کنم می‌توانم شام بخورم. البته حالا کمی از فشار تمرینات کم شده، چند روز اول شرایط خیلی سخت‌تر بود، تمرینات بدن سازی که تمام شود رفته‌رفته فشار‌ها کم می‌شود.

  • یعنی شرایط با زمانی که در بولتون بودی متفاوت است؟

ببینید من در بولتون زیاد شانس بازی کردن پیدا نکردم. پس از پایان فصل هم که به ایران آمدم آن‌طور که باید نتوانستم بدنم را در آمادگی کامل نگه دارم. فکر می‌کنم که اگر بنا به قیاس کردن با آن موقع باشد، الان دارم چربی آب می‌کنم.

  • با تمام این سختی‌ها به‌نظر وضعیت بهتری در فولام داری؟

تجربه جدیدی است. البته هنوز در جو حاکم بر فضای باشگاه و تمرینات جا نیفتاده‌ام، اما تمام تلاشم این است که بتوانم خودم را با شرایط وفق دهم. زمانی هم که در بولتون بودم همین وضعیت را داشتم. به هر حال برقرار کردن رابطه با آدم‌های خارجی که آنها را فقط در تمرین می‌بینی کمی مشکل است.

  • شاید پرسیدن این سؤال کمی ناراحت‌کننده باشد. اما به‌نظر هواداران فولام از حضور تو در این تیم چندان استقبال نکرده‌اند؟

آن‌طور هم که شما می‌گویید نیست. همه جا نظر‌ها متفاوت است. بعضی‌ها موافق بودند و بعضی‌ها مخالف، آنها در سایت باشگاه نظر‌های خودشان را داده بودند، در ضمن در اولین تمرین برخورد آنها با من خوب بود. خیلی از آنها من را می‌شناختند و به خاطر حضورم در فولام به من تبریک گفتند. البته نباید به این زودی قضاوت کرد، فکر می‌کنم امسال شرایط متفاوتی را در فولام خواهم داشت.

  • آندو به چه دلیل اینقدر مطمئن از شرایط فعلی حرف می‌زند؟

به خاطر آمادگی و انگیزه بسیار زیادم. به‌خصوص اینکه هاجسون اعتقاد خاصی به من دارد. مطمئنم که با نشان دادن خودم حتما به من اعتماد می‌کند.

  • در بازی دوستانه مقابل تیم دسته دومی سانته بازی کردی؟

بله، این بازی را دو بر صفر بردیم. هاجسون یک نیمه به من فرصت بازی کردن داد. پس از پایان بازی پیش او رفتم و به‌نظرم از بازی‌ام راضی بود. او دستش را پشت کتفم زد و گفت که خوب بودم. همین برای من کافی است. مطمئنم در بازی‌های آینده فرصت بیشتری به من می‌دهد، خودم از مسابقه‌ای که برگزار شد راضی بودم.

  • آندرانیک فصل بدی را در بولتون پشت سر گذاشت. در مجموع تو 10 بازی هم انجام ندادی. به‌نظرت می‌توانی در فولام بازیکن ثابت باشی؟

هر چیزی تلاش می‌خواهد. هاجسون به من اعتقاد دارد و مطمئنم که امسال، سال رؤیایی من در انگلستان است.

  • با رفتن مسعود شجاعی به اوساسونا حالا نکونام در این لیگ تنها نیست. به‌نظرت بازیکنان ایرانی می‌توانند در انگلستان دوام بیاورند؟

نمی‌توانم نظر بدهم. حسین کعبی بازی کردن در این جا را تجربه کرده است. در بازی‌ها حتی روی تدارکات تیم هم فشار وارد می‌شود، اما فکر می‌کنم انسان اگر تلاش کند به هر کجا که دلش بخواهد می‌رسد.

فولامی‌ها در کره جنوبی

بازیکنان و اعضای کادر فنی فولام امروز برای برپایی اردویی یک هفته‌ای عازم کره‌جنوبی می‌شوند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است آنها در این اردو دو بازی تدارکاتی هم برگزار کنند. تیم‌های پوسان‌ای پارک و پوسان هیوندا حریفان تدارکاتی فولام در این اردوی یک هفته‌ای هستند. آندرانیک تیموریان هم بقیه بازیکنان را در این اردو همراهی خواهد کرد.

برای آندو پروفایل ساختند

بالاخره و پس از گذشت چند هفته از قرارداد آندو نام این بازیکن در پروفایل اختصاصی باشگاه فولام قرار گرفت. در این پروفایل‌ها که اسامی تمام بازیکنان قرار دارد، مشخصات کامل بازیکنان، ملیت و سوابق باشگاهی آنها درج شده است. ضمن اینکه پس از هر مسابقه هواداران با کلیک روی نام بازیکن دلخواهشان برای آنها پیغام می‌گذارند.

کد خبر 58347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز