چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۶ - ۰۵:۱۲
۰ نفر

کریم اعظمی: این روزها شایعه بازگشت رسول خطیبی به سپاهان مطرح شده و می‌گویند این بازیکن به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه الامارات، قصد بازگشت به ایران را دارد.

 روز سه‌شنبه برخی روزنامه‌ها خبر از بازگشت رسول به سپاهان دادند ولی مجید بصیرت و منصور ابراهیم‌زاده از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. آنها در جملاتی مشترک می‌گویند: «از موضوع بازگشت خطیبی به سپاهان بی‌خبر هستیم و بعید می‌دانیم که در حال حاضر بازیکن جدیدی به لیست ما اضافه شود.»

خبر بازگشت رسول خطیبی به سپاهان بیشتر به یک شایعه و یا جریان رسانه‌ای نزدیک است ولی می‌گویند که مدیران سپاهان بدون هماهنگی با لوکا بوناچیچ قصد مذاکره با خطیبی را دارند تا این مهاجم را به سپاهان بیاورند. البته خطیبی در گفت‌وگو با همشهری از شنیدن خبر بازگشت‌اش به سپاهان شوکه شد و گفت: «نمی‌دانم این خبر از کجا آمده که حتی خودم هم اطلاع ندارم، بهتر است شما هم باور نکنید.»

رسول که اواسط فصل گذشته جانشین حسین کعبی در الامارات شد، روزهای چندان خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند. اما او نشان داده که می‌تواند در روزهای سخت به اوج بازگردد. مسئولان این باشگاه امید زیادی داشتند تا مثلث «خطیبی، عنایتی، رجب‌زاده» بتواند آنها را به رده‌های بالای جدول برساند اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

  •  می‌گویند قصد داری به سپاهان برگردی؟

 این خبر را از زبان شما می‌شنوم.

  • یعنی از این موضوع خبر نداری؟

 خیر، این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و اگر من رسول خطیبی هستم به شما می‌گویم که چنین موضوعی کذب محض است.

  • می‌گویند ساکت می‌خواهد با تو مذاکره کند تا به سپاهان برگردی؟

من هیچ وقت به سپاهان بر نمی‌گردم و اینجا راحتم.

  •  با مسئولان سپاهان مشکل داری؟

خیر، مشکل خاصی وجود ندارد ولی من دوست ندارم در این تیم بازی کنم و محال است که به سپاهان برگردم.

  • حتی اگر به فوتبال ایران هم برگردی، دوست نداری در سپاهان بازی کنی؟

خیر، حتی اگر روزی به فوتبال ایران هم برگردم، مطمئنا سپاهان را انتخاب نخواهم کرد.

  •  پس با این شرایط، شاید در ایران، فقط پیراهن استقلال را بر تن کنی؟

 اصلاً قصد ندارم به فوتبال ایران برگردم و اگر شرایط مهیا بود می‌خواهم 2، 3 فصل دیگر در امارات بمانم و سپس از فوتبال خداحافظی کنم.

  •  تصمیمی که گرفتی، جدی است؟

 بله، من و خانواده‌ام در اینجا راحت هستیم و دوست دارم در امارات از فوتبال خداحافظی کنم. اگر قرار باشد به ایران برگردم، فقط در تراکتورسازی بازی خواهم کرد.

  • می‌گویند با مسئولان الامارات اختلاف داری.

 من با بعضی از روزنامه‌ها حرف نمی‌زنم و آنها این شایعات را درست می‌کنند. هیچ مشکلی با الاماراتی‌ها ندارم و اتفاقاً آنها آدم‌های خوبی هستند.

  •  فصل بعد هم در این تیم می‌مانی؟

 هنوز مشخص نیست، چون یک پیشنهاد خوب دارم و باید آخر فصل شرایط را بررسی کنم.

  • در حال حاضر در قعر جدول قرار دارید. چرا این‌قدر بد نتیجه گرفتید؟

از لحاظ فوتبالی هیچ مشکلی نداریم و تمامی کارشناسان معتقدند که الامارات بی‌نهایت زیبا بازی می‌کند ولی در حفظ نتیجه مشکل داریم که این موضوع به بدن‌سازی تیم برمی‌گردد.

  •  یعنی از لحاظ بدنی مشکل دارید؟

 بله، از لحاظ بدنی مشکل داریم و در اردویی که قبل از شروع فصل در آلمان داشتیم به هیچ عنوان خوب بدن‌سازی نکردیم. به همین دلیل مربی بدن‌ساز ما اخراج شد.

  • با این شرایط احتمال سقوط الامارات زیاد است.

مطمئن باشید که سقوط نمی‌کنیم، پارسال هم این حرف‌ها را می‌زدند. فاصله امتیازات کم است و با شکست دادن «حتا» در این هفته، می‌توانیم به رده هفتم صعود کنیم.

  • در این شرایط بحرانی، انتظار از تو، عنایتی و رجب‌زاده بالاست.

بله، قبول دارم ولی در این چند هفته با تیم‌های مطرحی مثل الوصل، الشعب و الجزیره بازی کردیم که مدعی قهرمانی هستند. در ضمن پس از 6 هفته، 8 گل زده‌ایم که تمامی این گل‌ها توسط ما 3 نفر به ثمر رسیده است.

 در اکثر بازی‌ها از حریف جلو بودیم ولی در نهایت باختیم یا مساوی کردیم که این موضوع به مشکل بدنی بازیکنان مربوط می‌شود. بازیکنان ما در واپسین دقایق بازی که مهم‌ترین زمان برای حفظ یا تغییر نتیجه است، کم می‌آورند. باید مشکل بدنسازی و این افت حل شود تا بتوانیم گل‌هایی که می‌زنیم را حفظ کنیم و به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

  •  این روزها شایعه اخراج سرمربی شما شنیده می‌شود.

مربی ما از لحاظ فنی توانایی‌های بالایی دارد و رئیس باشگاه هم به او اعتماد کرده است.

  •  خبر مذاکره الامارات با قلعه‌نویی صحت دارد؟

 فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد چون قرار نیست مربی برزیلی ما برکنار شود.

کد خبر 39554

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز