همشهری آنلاین: از ابتدای سال جاری تا کنون 9 میلیون و 84 هزار و 385 متر طول انواع خط کشی محوری در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پایتخت انجام شده و قرار است در ایام تعطیلات نوروزی تمام بزرگراه‌های شهر در قالب اجرای طرح نوروزی خط کشی محوری شوند.

مهندس محمد میرشکار مدیر بخش خط‌کشی شرکت عرف ایران با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای طرح نوروزی خط‌کشی‌های شهر تهران از هم اکنون گفت: با توجه به کاهش تردد خودروها در ایام تعطیلات نوروزی و مسافرت بخش قابل توجهی از شهروندان تهران، شهر از وضعیت خلوت تری نسبت به سایر ایام عادی سال برخوردار خواهد بود که به نظر می رسد این ایام زمان مناسبی برای اقدام به خط کشی محوری بزرگراههای پایتخت است.

وی با اشاره به اینکه خط‌کشی بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و معابر شهر تهران در سه بخش خط کشی محوری، عابر پیاده و خط‌کشی حروف و علائم صورت می‌گیرد، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 9 میلیون و 84 هزار و 385 متر طول انواع خط کشی محوری، 319 هزار و 559 متر طول خط کشی عابر پیاده و 6 هزارو 159 مورد خط کشی فلش، حروف و علائم انجام شده است.

به گفته وی همچنین تا کنون  10 هزار و 389 مورد خط کشی ایستگاه اتوبوس و پارکینگ و 11 هزار و 274 متر طول انواع خط کشی هاشور در سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 14538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز