مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۹:۴۱
۰ نفر

پل ارتباطی بزرگراه شیخ فضل الله و آیت الله حکیم که به پل اف- جی معروف است، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) در ۱۷ شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه شهری روزنامه همشهری، رمپ راستگرد اف- جی یکی از راستگردهای تقاطع بزرگراه حکیم با بزرگراه شیخ فضل الله نوری است. این رمپ تأمین کننده حرکت راستگرد جنوب بزرگراه شیخ فضل الله نوری به شرق بزرگراه حکیم است که یکی از حرکات مهم راستگرد در این تقاطع بوده و بهره برداری از آن موجب تقلیل بار ترافیکی بزرگراه همت خواهد شد.

براساس این گزارش، این رمپ از جنوب خیابان لالی شروع و با ساماندهی ورودی و خروجی این خیابان به بزرگراه شیخ فضل الله منتهی می شود. طول کلی این رمپ حدود ۷۵۰ متر است که ۳۷۵ متر آن در پلی به عرض ۵/۱۰ متر واقع شده است. این پل دارای ۱۶ دهانه است که طول هریک از آنها (به جز دهانه شمالی) در حدود ۲۴ متر است.

هزینه احداث این پل نیز در حدود یک میلیارد تومان اعلام شده است.

این گزارش همچنین حاکی است پل ارتباطی بزرگراه شیخ  فضل الله و آیت الله حکیم به دلیل وجود معارضان ملکی، دچار وقفه شد، اما با تلاش فراوان سازمان های ذیربط، بالاخره زمینه برای تکمیل پروژه و بهره برداری از آن آماده شد.

افتتاح این پل در بار ترافیکی بزرگراه همت و همچنین شیخ فضل الله تأثیر بسزایی داشته و موجب تردد روان خودروها در این مسیر خواهد شد.

کد خبر 1727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز