مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

فاز دوم تقاطع غیر همسطح بزرگراه شیخ فضل ا... نوری - حکیم (پل FG ) صبح امروز 21 شهریور با حضور دکتر قالیباف ، شهردار تهران به بهره برداری رسید .

به گزارش سما، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران  در مراسم افتتاح فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل الله - برزگراه حکیم (پل FG) ،  این پل را از لحاظ زمانبندی و مدت زمان اجرا جزء پروژه های مطلوب شهرداری تهران برشمرد و گفت: عملیات اجرایی پی و فوندانسیون این پل از زمستان سال گذشته آغاز شد که خوشبختانه در مدت زمان تعیین شده نیز به بهره برداری رسید.

مهندس احمد دنیامالی با تاکید بر اینکه افتتاح راستگرد FG نقش موثری در توزیع بار ترافیکی مسیر همت به سمت رسالت خواهد داشت ، گفت: برای این پروژه 42 میلیارد ریال هزینه شده که بیش از 250 میلیون تومان آن برای رفع معارض تاسیساتی، یک میلیارد تومان هزینه تملک املاک محدوده و3 میلیارد تومان نیز برای خود این پروژه هزینه شده است.

به گفته معاون فنی عمرانی شهرداری تهران به جهت رعایت ملاحظات زیست محیطی و جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی بیش از حد برای ساکنان این محدوده در بدنه این پل سازه هایی تعبیه شده که آلودگی صوتی ناشی از تردد خودروها در این محدوده را تا حد قابل قبولی کنترل خواهد کرد.

مهندس دنیامالی با اشاره به تاثیر افتتاح پل FG در کنترل و بهبود ترافیک محدوده گفت: این رمپ تامین کننده حرکت راستگرد بزرگراه شیخ فضل الله نوری به شرق بزرگراه حکیم بوده و از آنجایی که یکی از حرکات مهم ، راستگرد در این تقاطع است بهره برداری از آن موجب کاهش بار ترافیکی بزرگراه همت خواهد شد.

وی افزود: تقاطع شیخ فضل ا... نوری با بزرگراه حکیم قبل از این رمپ احداث شده بود و هم اکنون نیز در حال بهره برداری است و علت به تعویق افتادن احداث رمپ فعلی وجود معارضهای تاسیساتی و ملکی بوده است.

کد خبر 3938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز