مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

گروه شهری: هفته آینده زیرگذر بنی هاشم و رمپ و لوپهای شمال شرق صیاد و شهید زین الدین با هزینه ای معادل 5/1 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش همشهری در راستای تکمیل شبکه بزرگراهی تهران و سهولت بیشتر تردد شهروندان از غرب به شرق تهران و بالعکس پروژه بزرگراه زین الدین از صیاد تا امام علی به طول 5/1 کیلومتر به همراه دو تقاطع غیر هم سطح با خیابان بنی هاشم و استاد حسن بنا طراحی شده است.
بنا بر این گزارش پس از احداث بزرگراه زین الدین اتصال بین شمال و جنوب بنی هاشم مسدود می‌شد که بنا به در خواست کسبه و ساکنین محل طرح احداث زیر گذر بنی هاشم در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت تا مجددا این اتصال برقرار شود. نصر آزادانی مدیر عامل سازمان فنی مهندسی شهرداری تهران به همشهری گفت: پس از آن که در تیرماه 84  محور بزرگراهی زین‌الدین از صیاد تا امام علی و پل استاد حسن بنا به بهره‌برداری رسید آبان ماه امسال زیر گذر بنی هاشم و رمپ و لوپ های شمال شرق صیاد و زین الدین آماده اقتتاح می‌شود .
به گفته نصر آزادانی، راستگرد زین‌الدین شرق منطقه را به شمال صیاد متصل کرده و لوپ زیر گذر بنی‌هاشم هم جنوب صیاد را به غرب زین الدین متصل می‌سازد . وی ادامه داد: در واقع زیرگذر بنی هاشم از سه پل برخوردار است یکی شرق بزرگراه زین‌الدین را به شمال صیاد متصل می سازد، دومی که بزرگراه زین الدین بر روی آن قرار دارد و پل سوم هم قرار است جنوب صیاد را به شرق زین الدین متصل سازدکه به دلیل وجود معارض، شامل دو باغ حدودا 8 هزارمتری معطل مانده است.
همچنین به گفته ضیایی مشاوراین  پروژه با اجرای راستگرد زین الدین به شمال صیاد ترافیک پاسداران سبکترخواهد شد.  وی در توضیح این مطلب افزود: قبلا تنها راه دسترسی حد فاصل امام علی تا دکتر علی شریعتی به سمت شمال از طریق خیابان پاسداران میسر بود اما با افتتاح این زیرگذر شهروندان می توانند از بزرگراه صیاد با ترافیک کمتر به سمت شمال تردد کنند، لذا پیش بینی می شود روزانه این محور 10 هزار سفر را جذب کرده و به همین میزان از جذب سفر حد فاصل امام علی تا دکتر علی شریعتی بخصوص خیابان پاسداران با استفاده از صیاد کم شود.
کد خبر 7704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز