مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

بیش از 9هزار و یکصد متر مربع عرصه، اعیان و تجاری و مسکونی در خیابان شهید کجویی محدود شهرداری منطقه یک برای ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) و آغاز عملیات اجرایی ساخت پل تقاطع خیابان سئول ــ بزرگراه شهید چمران ــ خیابان شهید کجویی، آزاد شد.

به گزارش ایسنا،‌ بخشی از فاز سوم پروژه یادگار امام (ره) به طول 220 متر در محدوده منطقه یک قرار داشته و ادامه کار و تسریع در امر آن منوط به تملک و تخریب معارضین در این محدوده بوه که پس از انجام مسیر اقدامات اداری و برگزاری جلسات متعدد و پیگیری متعمدین و شورایاران محله و هماهنگی با ارگان‌های ذیربط در نهایت این امر مهم اجرا شد.

بر اساس این گزارش در طول این مسیر 11 ملک مستغلاتی و 6 باب مغازه وجود داشت که با هزینه بالغ بر 75 میلیارد ریال تملک و آزاد سازی شد.

این گزارش می‌افزاید: 6 باب مغازه موجود در طرح فاقد مدارک معتبر کسبی قبل از مرداد ماه 52 بوده و بدون مجوز تلقی می‌شد ولی شهرداری منطقه یک به منظور رعایت حال کسبه محل با هماهنگی مسوولان شهرداری تهران حقوق کسب و پیشه هر یک از ذی‌نفعان را به طریق متناسب پرداخت کرده و حتی در چند مورد مغازه معوض جهت ارائه کسب و پیشه به معارضین ارائه شده است.

کد خبر 4048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز