مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه شهری: با تکمیل 22 کیلومتر بزرگراه و 35 تقاطع غیرهم‌سطح اتصال رینگ داخلی و پیرامونی شهر تهران برقرار می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و بخشی از آنها تا پایان سال 85 به بهره‌برداری می‌رسند.

علاوه بر این «پارکینگ طبقاتی یافت‌آباد» در ماه جاری و چهار پارکینگ طبقاتی دیگر تا پایان سال 85 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدجعفر تشکری هاشمی اضافه کرد: تعداد فضای پارک در قالب طرح پارکبان از 2700 محل در سال گذشته به 12 هزار محل در سال جاری رسیده و افزون بر آن 12 هزار فضای پارک موتورسیکلت نیز در هسته مرکزی شهر در ماه‌های اخیر جانمایی شده است.

وی با تأکید بر توسعه خطوط ویژه اتوبوسرانی هم‌زمان با اجرای مسیرهای بزرگراهی، تصریح کرد: هدف از ایجاد و گسترش خطوط ویژه تأمین آرامش و آسایش اکثریت شهروندانی است که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند.

معاون شهردار تهران پروژه‌های مذکور را در راستای روان‌سازی ترافیک و برقراری نظم و انضباط ترافیکی در تهران عنوان نمود و افزود: از جمله اهداف ایمن‌سازی معابر و مناسب‌سازی محیط شهر، ایجاد شهری آرام، ایمن و روان است.

 تشکری هاشمی در پایان ارتقای کمی و کیفی مترو را از جمله پروژه‌های انبوه‌بر و زیربنایی در بین سیستم‌های حمل و نقل عمومی ذکر کرد و گفت: تجهیز شبکه مترو از طریق توسعه ایستگاه‌های جدید، افزایش قطارهای موجود و تکمیل خطوط پیش‌بینی شده به‌منظور جابه‌جایی انبوه مسافران به‌طور جدی به حمایت دولتی بستگی دارد.

کد خبر 2904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز