همشهری آنلاین: هشت نفر بر اثر فرو ریختن سطح خیابانی در شهر سائوپائولو که بر فراز یک ایستگاه تازه تاسیس مترو قرار داشت، ناپدید شدند.

به گزارش بی.بی.سی، بر اثر ریزش سطح خیابان گودالی به عمق 30 متر ایجاد شد. سرویس‌های اظطراری شهر سائوپائولو در حال جست وجو برای یافتن سرنشینان مینی بوسی هستند که در این گودال سقوط کرد.

پائولو روبرتو دوس سانتوس معاون ترانسکوپر، شرکت مالک مینی بوس، به یکی از رسانه‌های محلی گفت: اعضای شرکت از طریق ماهواره، تلفن همراه و رادیو به دنبال محل دقیق سقوط مینی بوس هستند.

این در حالی است که تعدادی از کامیون‌هایی که در محل ساخت ایستگاه فعالیت می‌کردند، نیز به گودال سقوط کرده‌اند.

در حالی که امداد گران به دنبال محل سقوط مینی بوس می‌گردند، نگرانی‌ها درباره فروریختن بخش بیشتری از سطح خیابان فعالیت‌های امداد رسانی را کند کرده است. در حال حاضر نیز تحقیقاتی برای یافتن علل حادثه در جریان است.

تعدادی از شاهدان عینی علت ریزش را انفجار دانسته‌اند، در حالی که برخی دیگر ساختار ایستگاه مترو را علت اصلی ریزش رمین دانسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری‌های مستقر در سائوپائولو، سه نفر  نیز براثر این حادثه مجروح شده‌اند. با این حال آتش نشانان و شرکت دولتی متروی سائوپائولو اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند بلافاصله آمار مجروحین حادثه را اعلام کنند.

براثر ریزش این خیابان‌ها مسیر تردد خودر‌ها به یکی دیگر از خیابیان‌های اصلی سائوپائولو منحرف شده که همین امر نیز باعث تشکیل صف طویلی از خودرو‌ها در این خیابان شده است.

کد خبر 13197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز