دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس هیات نظارت استان تهران اظهار داشت: احتمال تمدید زمان شکایت داوطلبانی که به نتایج بررسی‌های هیأت‌های نظارت اعتراض دارند، از سوی شورای نگهبان‌ وجود دارد.

پایان وقت اداری روز سه شنبه 16 بهمن، آخرین فرصت شکایت برای داوطلبانی است که به رد یا عدم تأیید صلاحیت خود در هیات‌های نظارت اعتراض دارند، هرچند که تاکنون آمار دقیقی از نامزدهای تأیید یا رد شده در سراسر کشور ارائه نشده است.

علی رازینی در گفت‌وگو با همشهری با اعلام این مطلب، خاطر نشان کرد:‌ البته با توجه به وسعت زمانی که برای شکایات وجود داشت، نیازی به تمدید زمان احساس نمی‌شود.

داوطلبانی که نسبت به بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های نظارت استانی شکایت دارند می‌توانند تا ساعت 17 امروز  با مراجعه به ورزشگاه شهید حیدرنیا واقع در خیابان حافظ، پایین‌تر از تقاطع سمیه، فرم‌های مخصوص شکایات را پر کرده و بدین وسیله اعتراض خود نسبت به بررسی صلاحیتش در هیأت‌های نظارت استانی را اعلام‌کنند.

اعلام نتایج در برخی استان‌ها

با وجود اعلام نشدن آمار نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده در همه استان‌های کشور، در برخی استان‌ها این نتایج توسط هیا‌ت‌های نظارت آن استان‌ها اعلام شد.

حسنعلی عربی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان اظهار داشت: صلاحیت ۲۰نفراز نامزدهای انتخابات دوره هشتم مجلس نیز در این استان تأیید شده است.

محمد ولی رضوی راد، رئیس هیات نظارت بر انتخابات هشتمین دوره مجلس استان کردستان نیز به ایرنا گفت: صلاحیت ۵۰نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس هشتم در حوزه‌های انتخابیه این استان تأیید شد.

حسین‌کربلایی، قائم مقام و سخنگوی هیات نظارت استان گیلان نیز گفت: ۱۱۰نفر، که شامل  ۵۵درصد ثبت نام شده‌ها می‌شوند تأیید صلاحیت شدند.

علی محمدی، رئیس هیات نظارت شورای نگهبان در استان خراسان جنوبی هم اظهار داشت: صلاحیت  ۲۸نفر در این استان تأیید شده است.

محمدعلی لبخندان، رئیس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات مجلس  هرمزگان هم در گفت‌وگو با فارس از تأیید صلاحیت23 نفر در این استان خبر داد.

علی‌اکبر وحیدی، قائم مقام هیأت نظارت بر انتخابات مجلس در خراسان شمالى نیز در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: با بررسى‏هاى انجام شده صلاحیت 26 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس به تأیید هیأت نظارت این استان رسید.

احمد رستنده، دبیر ستاد انتخابات همدان نیز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: صلاحیت  ۸۳نفر از داوطلبان انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های نظارت در استان تأیید شد.

فارس همچنین به نقل از اکبر درزی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گزارش داد که از بین 292 نفر داوطلب ثبت نام شده نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان، صلاحیت 110 نفر تأیید شد.

کد خبر 43486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز