همشهری آنلاین: مهلت اعلام شکایت داوطلبان انتخابات مجلس که صلاحیت‌شان به تایید هیات‌های نظارت نرسیده، یک روز تمدید شد و ردصلاحیت‌شدگان تا پایان وقت اداری چهارشنبه می‌توانند به شکایت اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، تمدید فرصت شکایت ردصلاحیت‌شدگان در پی تاخیر به‌وجود آمده در اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها بوده است و این افراد می‌توانند تا پایان وقت اداری چهارشنبه (17بهمن) به هیئت‌های استانی شورای نگهبان یا ورزشگاه شهید حیدرنیا تهران مراجعه کنند.

بنا بر اعلام مسئولان وزارت کشور، ارسال نتایج بررسی صلاحیت‌ها به فرمانداری‌ها از عصر اولین روز اخذ شکایت آغاز شده بود و بیشتر داوطلبان عملا روز اول شکایت را از دست داده بودند.

براساس زمان‌بندی اعلام شده، ردصلاحیت‌شدگان توسط هیئت‌های نظارت استان یا کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده، روزهای 14 ، 15 و 16 بهمن ماه برای ارایه شکایت از نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت استان فرصت داشتند که این فرصت تا چهارشنبه  تمدید شد.

در محل اخذ شکایات، مکان‌های جداگانه‌ای برای تمام استان‌های کشور پیش‌بینی شده است و مراجعه‌کنندگان از سراسر کشور با حضور در محل، اقدام به ارایه شکایت می‌کنند.

علی‌رغم تاخیر صورت گرفته در ارایه نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت به فرمانداری‌ها، توضیحی در رابطه با علت این تاخیر ارایه نشده است.

کد خبر 43519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز