یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

گروه حوادث: بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت از دستگیری جوان شروری خبر داد که به همراه نوچه‌های خود دختران و زنان را با تهدید به خانه فسادی در شرق پایتخت کشانده و مورد آزار واذیت قرار می داد، این جوان شرور بعد از ظهر شنبه در عملیات ضربتی پلیس در محاصره قرار گرفت وبا شلیک چندین گلوله بازداشت شد.

یک ماه و نیم پیش دختری جوان وحشتزده  و مضطرب به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران رفت واز فعالیت یک باند مخوف ربودن دختران و زنان جوان در شرق پایتخت پرده برداشت.

زن جوان به بازپرس حسین اصغرزاده گفت: شب گذشته در بازگشت از خانه یکی از دوستانم سوار خودرو پرایدی شدم که فکر می کردم مسافرکش است. با عبور از چند خیابان 4 مرد دیگر نیز به عنوان مسافر سوار خودرو شدند، اما لحظاتی از سوار شدن آنها نگذشته بود که فهمیدم مردان مسافر و راننده با هم همدست هستند و قصد ربودنم را دارند، بنابراین با گریه و زاری از آنها خواستم دست از سرم بردارند اما آنها با تهدید چاقو مرا به یک خانه  در شرق پایتخت کشاندند.

با ورود به این خانه احساس کردم وارد تونلی ازدود شده‌ام، آنجا یک مرکز فساد بود  که مردان و زنان معتاد در آنجا رفت و آمد داشتند.ازترس تمام وجودم می لرزید،راننده پراید که همدستانش به شدت از او حساب می‌بردند، در آن خانه وحشت بدون توجه به التماسهایم مرا مورد آزار قرارداده و بعد از پایان نقشه شیطانی‌‌اش مرا در خیابان رهاکرد .

در حالی که زن جوان از ترس انتقام جویی اعضای باند وحشت حاضر به همکاری بیشتری با پلیس نبود، بازپرس دوم دادسرای جنایی تهران، دستور ویژه‌ ردیابی خودروی وحشت را برای کارآگاهان اداره 5 آگاهی پایتخت صادر کرد.

همزمان با ادامه تحقیقات برای ردیابی خودرو، بازپرس جنایی با شکایتی مشابه در دادسرای دیگری مواجه شد و به این ترتیب این زن شاکی تحت بازجویی قرار گرفت.

در بازجویی از شاکی دوم  وی در توضیح ماجرا گفت:از مدتی قبل صاحبکار شرکتی که آنجا کار می‌کنم، چند شرخر را برای وصول چک هایش استخدام کرد، چند روز قبل یکی از این شرخرها با خودروی پرایدش مرا در خیابان دید و پیشنهاد کرد مرا به مقصد برساند.

من غافل از نقشه شومی که در ذهن داشت سوار خودرو شدم، اما وقتی در جلوی خانه‌امان از ماشین پیدا شده و در حال رفتن به داخل خانه بودم مرد جوان از پشت سر به من حمله کرد و وقتی که مقاومت کردم او با چاقو صورتم را مجروح کرده و به زور مرا در خانه‌مان مورد آزار قرار داد.

حسین اصغرزاده بازپرس دوم داسرای جنایی با اعلام خبر دستگیری این جوان در توضیح ماجرا گفت: باهمکاری این زن جوان، ماموران اقدام به چهره‌نگاری از این متهم کرده و تصاویر او در اختیار گشت های پلیس قرار گرفت و به این ترتیب کارآگاهان توانستند پاتوق های این متهم خطرناک را که دارای 2 فقره سابقه کیفری در خصوص زورگیری بود شناسایی کنند.

نوچه‌های یک متهم

به گفته بازپرس اصغرزاده با شناسایی  این متهم مشخص شد وی از افراد شرور شرق پایتخت بوده وتعداد زیادی نوچه دارد، به این ترتیب ماموران بعد از ظهر شنبه 22 اردیبهشت ماه  یکی از پاتوقهای وی را در محاصره قرار داده و هنگامی که وی با دیدن پلیس قصد فرار داشت ، باشلیک 4 تیرهوایی، وی را وادار به تسلیم کردند.عملیات دستگیری دیگر متهمان این پرونده با دستور ویژه توسط کارآگاهان آگاهی تهران بزرگ ادامه خواهد یافت.

کد خبر 21922

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز