همشهری آنلاین:فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به‌زودی از دستاوردهای جدید این نهاد در زمینه نصب و استقرار سامانه‌های هوشمند رونمایی می‌شود.

فرزاد اسماعیلی

به گزارش تسنیم، سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم افتتاح مسجد امام حسن مجتبی(ع) پدافند ارتش شمالشرق کشور اظهار کرد: از زمانی که ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد با دستور امام راحل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز به آن اضافه شد و پازل قدرت ارتش تکمیل شد.

فرمانده پدافند هوایی ارتش بیان کرد: نیروهای قرارگاه پدافند هوایی در مناطق سخت و صعب‌العبور مشغول به خدمت هستند و آنچه بیش از آموزش به آن نیاز دارند پایداری در صحنه‌های مقاومت است.

اسماعیلی عنوان کرد: ترویج فرهنگ پایداری نیازمند تقویت روحیه خودباوری و آن نیز مستلزم تقویت خداباوری است و در حقیقت همین عامل سبب سرافرازی نیروهای پدافند هوایی ارتش در صحنه‌های مختلف عملیاتی شده است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به رونمایی از دستاوردهای جدید این نهاد اظهار کرد: در تاریخ 10 شهریور امسال راهدارهای جدید و سامانه‌های هوشمندی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هستند رونمایی می‌شوند.

اسماعیلی با اشاره به رزمایش‌های پدافند کشور نیز گفت: حوزه‌های عملیاتی پدافند ارتش شامل تمام کشور می‌شود و ارتش، سپاه، بسیج و ناجا نیز در آن دخیل هستند. اما حوزه رزمایشی این نهاد تنها در بخشی از کشور اجرا می‌شود.

وی از برگزاری رزمایش جدید پدافند هوایی کشور در نیمه دوم مهرماه تا اوایل آبان خبر داد.

فرمانده پدافند هوایی ارتش با اشاره به تقارن افتتاح مسجد امام حسن(ع) با روز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور عنوان کرد: نیروهای بسیجی ما علی‌رغم تمام کمبودها در دوران دفاع مقدس علیه دشمنان جنگیدند و در این میان نقش مساجد در بسیج و اعزام رزمندگان مثال‌زدنی بود.

کد خبر 227325
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز