همشهری آنلاین: رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امروز یکی از اسناد افتخار آمیز کشور این است که علی رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها دانشمندان ما در عرصه‌های علمی پیشرفت کردند و به مدارج بالای علمی دست یافتند و شاهد آن هم همین دست‌یابی به فن‌آوری هسته‌ای است.

انصاری

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، دهمین و آخرین محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام والمسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه و جمعی از فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در سایت پدافند هوایی نطنز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری درا ین مراسم طی سخنانی گفت: خدارا شاکریم که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان توفیق حاصل شد تا در محضر نورانی کلام وحی حاضر شدیم و یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند که شامل حال بعضی از بندگان می‌شود نعمت بودن در محضر قرآن است که همه ما باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم.

وی در ادامه با اشاره به برکات و بهره‌‏های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ما باید سعی کنیم اگر به برکت این ماه عزیز با قرآن مأنوس شویم و به تلاوت آیات قرآن بپردازیم بعداز اتمام رمضان هم این روند ادامه یابد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه افزود: باید از کارکنان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی که در یکی از حساس‌ترین و حیاطی‌ترین اماکن کشور در حال خدمت هستند و مسئولیت حراست از این مرکز را بر عهده دارند تشکر کرد، چرا که امروز یکی از اسناد افتخار آمیز کشور این است که علی رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها دانشمندان ما در عرصه‌های علمی پیشرفت کردند و به مدارج بالای علمی دست یافتند و شاهد آن هم همین دست‌یابی به فن‌آوری هسته‌ای است.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم آقای بابایی از قاریان برجسته کشوری و آقای دکتر نیک دستی از قاریان بین‏‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

کد خبر 226518
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز