همشهری آنلاین: امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا به مناسبت دهم شهریور سالرو ز تشکیل قرارگاه (۱۳۹۲) پیامی صادر کرد.

فرزاد اسماعیلی

متن پیام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند ارتش به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران خداوندی را که دیده های بینندگان از دیدار او فرومانده و اندیشه ستایندگان در وصف کمال او عاجز گردیده ، یاد او مایه آرامش و سپاسگزاری او موجب کامیابی سپاسگزاران است و طاعتش باعث رهایی و آزادی پیروان. خدایا تو را سپاس که نعمت بزرگی همچون محبت خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) را در قلب ما جای دادی و قامت ما را به خلعت سربازی زینت بخشیدی و توفیق خدمت تحت فرماندهی نائب برحق بقیه الله (عج) را به ما عنایت فرمودی.

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل طاهرینش و تحیت به محضر یگانه منجی عالم بشریت، آخرین گوهر امامت و ولایت، مظهر برپایی عدل و عدالت حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا فداه) او که عَلَم سرافراز خدا در زمین و وعده ی الهی و مصداق لطف خدا بر انسانیت و بشریت، امیدی برای نابودی ستمها و ذخیره ای برای احیاء سنتهاست.

درود بی پایان به روح مطهر و ملکوتی امام مجاهدان، معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) که به پیروی از شیوه نبی اعظم، رسول خاتم، قله آفرینش عالم و آدم، حضرت رسول اکرم(ص) قیام کرد و ارکان سلطه مستکبران جهان را متلاشی و به الگویی برای تمامی مسلمانان و آزادیخواهان عالم مبدل گشت.

رحمت خدا بر ارواح طیبه شهدا خاصه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران که عزت ، استقلال و امنیت ملت ایران مدیون و مرهون خون پاک این عزیزان است که جان خود را در راه استقرار نظام اسلامی‌ و دفاع از ارزشهای‌ والای آن ارزانی داشته اند.

با سلام و عرض ارادت به محضر مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)و آرزوی توفیق و سلامتی برای همکاران و همرزمان عزیزم در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) که مفتخر به سربازی و جانفشانی در راه امنیت و حفاظت از حریم ولایت و میهن عزیز ایران اسلامی هستید.

دهم شهریور به عنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) مجالی است برای یادآوری و گرامیداشت خاطره هشت سال جوانمردی و پایمردی پدافندیان سلحشوری که در لبیک به فرمان آن پیر سفرکرده، در میدان کارزار با دشمن بعثی، با ایمانی مستحکم و اراده ای خلل ناپذیر ضربات جبران ناپذیری را به آنان وارد آورده و سپس با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و افزودن برگ‌های زرین افتخار دیگر به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران، غزل زیبای شهادت و جانبازی و آزادگی را سروده و مصداق آیه شریفه « من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا... علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» گردیدند که بی تردید ادامه راه پرافتخار آن عزیزان در گرو حماسه آفرینی های شما جان برکفان ولایتمدار است که می تواند پشتوانه عظیمی برای تقویت امنیت ملّی و بهترین قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان باشد و البته این راه با ارزش و متعالی، هوشیاری و آگاهی و ارتقاء روحیه معنویت و بصیرت را طلب می نماید تا بتوان با اعتماد و توکل به خداوند متعال و قدرت اراده و ایمان در برابر استکبار جهانی ایستادگی نمود.

برادران عزیزم ،

اینک نهال نوپای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) که در دهم شهریور ماه 1387 به فرمان مبارک و حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و به تعبیر ایشان به عنوان خاکریز اول و خط مقدم دفاع از کشور برای کنترل یکپارچه و حراست از حریم هوایی و محافظت از مرزهای عزت و شرافت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، با همّت شما جوانان مومن ، متعهد و سلحشور به درختی تنومند و تناور تبدیل گردیده است.

تلاشهای خالصانه و اثربخش شما کارکنان شجاع و فداکاری که امنیت پایدار کشور و تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب « یک ملّت برای‌ اینکه قلّه های‌ کمال مادّی‌ و معنوی‌ و قلّه های‌ عزّت و شرافت را فتح کند، به امنیّت و به آسوده خیالی‌ از تهاجم دشمنان احتیاج دارد» ، را با تلاش شبانه روزی و بدون هیچگونه چشمداشتی و فقط بر اساس اعتقاد قلبی برای ولایت و ملّت به ارمغان آورده، که این مایه افتخار و مباهات است .

همکاران و پدافندیان سلحشور،

ارتقاء توان رزم پدافند هوایی، انجام طرح های ولایت، برگزاری رزمایش های مختلف بمنظور حفظ آمادگی با استفاده از تجهیزات بومی و ساخت داخل، دستاوردهای مهم و چشمگیر در حوزه های تخصصی مختلف اعم از جذب و تربیت نیروی انسانی جوان و باانگیزه، عمران و آبادی تاسیسات و ابنیه، ساخت و تعمیر تجهیزات راداری، زمین به هوا، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جنگال ، فاشا، آماد و پشتیبانی صحنه های رزم، ساخت سامانه های ترکیبی و تلفیقی به دست توانمند فرزندان ایران اسلامی که نتیجه همکاری، تعامل و انسجام خوب نخبگان مومن و متعهد قرارگاه با مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و صنایع می باشد و صدها اقدامات ارزشمند دیگر در طول شش سال از عمر بابرکت این قرارگاه، نتیجه روحیه جهادی و مجاهدتهای فی سبیل الله شما عزیزان بوده که بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که تحریمها و فشار ها هیچ تاثیری بر عقل و خرد و اراده و ایمان جوانان رزمنده این مرز و بوم نگذاشته و همیشه آماده اند که اگر دشمنان ما دچار حماقت شده و تصور تجاوز به مرزهای مقدس کشورمان به ذهنشان خطور کند، جهنمی سوزان درزمین، فضا و دریا برای آنها مهیا کنند.

همرزمان گرامی،

مکر و کید دشمن هیچگاه تمام شدنی نیست. آنها همواره با نقشه های شوم و توطئه ها و ترفندهای شبکه های اطلاعاتی و جاسوسی خود در کمین ضربه زدن به امنیت و اعتقادات کارکنان سلحشور قرارگاه می باشند که در مقابل روحانیت معزز و کارکنان ولایتمدار اداره عقیدتی سیاسی و فرماندهی حفاظت اطلاعات قرارگاه با تکیه بر الطاف خفیه الهی و هدایتهای دلسوزانه خود، با ارتقاء معنویت و بصیرت ، حفاظت و امنیت، هجوم امواج متلاطم و خصمانه ی جنگ نرم دشمن را خنثی نموده اند که بی تردید هماهنگی و تعامل بیش از پیش شما همکاران گرامی با برادرانتان در این نهادهای مقدس، موجب برخورداری از برکات ارزشمند گردیده و یأس و نومیدی، شکست و ذلت دشمنان را در پی خواهد داشت.

در خاتمه، برای شما همکاران گرانقدر که دوشادوش هم، بی منت و با عشق، در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنید، توفیقات روزافزون و برای خانواده های ارجمندتان، سلامتی و طول عمر باعزت را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم (روحی و ارواحنا فداه) و تحت هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم . والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا
سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی

کد خبر 229074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز