همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پدافند هوایی ارتش در مناطق مختلف کشور با برخورداری از سامانه‌های پیشرفته با آمادگی کامل به هر گونه تهدید احتمالی دشمنان به سرحدات کشور با قاطعیت پاسخ می‌دهد.

فرزاد اسماعیلی

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی در مصاحبه با خبرنگاران ، سامانه های راداری دور برد و میان برد را دستاوردهای مهم پدافند هوایی ارتش دانست و گفت: پدافند هوایی ارتش در سال های اخیر به توانمندی‌های بسیاری در زمینه‌های نظامی و از جمله ساخت سامانه های پدافندی دست یافته است.

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش به عنوان یکی از مناطق حساس و حیاتی کشور در آمادگی خوبی از نظر راهبردی و توانمندی نظامی قرار دارد.

وی افزود : رزمایش پدافند هوایی ارتش مهر امسال در یکی از مناطق کشور برگزار می شود و بار دیگر در این رزمایش اقتدار نیروهای مسلح و از جمله پدافند هوایی در دفاع از مرزهای کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: 15طرح رادیویی، راداری، شنود ارتباطی و موشکی پدافند هوایی به همت متخصصان و کارکنان این قرارگاه تولید و در یک سال گذشته رونمایی شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 230213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز