همشهری آنلاین: رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

انصاری

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و هیئت همراه با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (گروه چابهار) از سایت رادار مکران و ایستگاه رادار جاسک بازدید و در جمع کارکنان و خانواده این گروه سخنرانی کرد.

انصاری در این بازدید گفت: برای رسیدن به موفقیت و سعادت باید به چند عامل شناخت و معرفت پیدا کرد، اول شناخت خداوند متعال، دوم شناخت نعمت‌های خداوند، سوم مسئولیت شناسی و چهارم دشمن شناسی و با شناخت این عوامل می‌توانیم راه سعادت و پیروزی را طی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه ما دو دشمن سر سخت داریم که بدترین آن نفس خودمان است که هوا و هوس این نفس انسان را به بدی وا می‌دارد مگر کسانی که رنگ و بوی خدایی داشته باشند و دشمن بعدی شیطان است، مطلب بعدی مسئولیت شناسی است که برعهده شما در دفاع از کیان اسلامی است بسیار مهم است و اجرو پاداش زیادی دارد چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری کار شما در اولویت اول است و دفاع از آسمان کشور و فراهم کردن امنیت هوایی از اولویت‌های اصلی دفاع از کشور است.

در ادامه سفر رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به گروه چابهار و طی مراسمی ساختمان بازسازی شده عقیدتی سیاسی این گروه افتتاح و کلنگ احداث مسجد این گروه به زمین زده شد.

کد خبر 234210
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز