همشهری آنلاین: رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: باید از همه شهدا به ویژه شهدای دولت یاد کرد و بدون شک ایمان و اخلاص شهید رجایی و شهید باهنر و همۀ شهدا نام آنان را در صفحۀ تاریخ ماندگار کرده است.

پدافند

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، حجت الاسلام والمسلمین محمّد علی انصاری با اشاره به ویژگی های بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نبرد و مبارزه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رنگ خدایی دارد و بر اساس ایمان و عقیده است که در میدان مبارزه تکلیف الهی را انجام می دهند دیگر ویژگی نیروهای مسلح این است که افرادی هستند اطاعت پذیر از خداوند متعال و رسول خدا و اولیای الهی و تابع ولایت فقیه و اگر بخواهیم اطاعت کامل از ولی فقیه را ببینیم باید آن را در نیروهای نظامی ایران جستجو کنیم.

وی در پایان صفت دیگر نیروهای مسلح را همدلی دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی نیروهای نظامی ما عاملی است که باعث شده دشمنان از ما هراس داشته باشند.

یادآور می شود در این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین شیردل تقدیر و حجت الاسلام عدالتی‏زاده به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق منصوب شد.

کد خبر 228472
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز