همشهری آنلاین: چهارمین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)با حضور حجت الاسلام و المسلمین انصاری، امیر شاهرخ شهرام معاون اجرایی این قرارگاه و جمعی از کارکنان، دیروز (چهارشنبه) در مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان برگزار شد.

پدافند هوایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حجت الاسلام والمسلمین انصاری ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)به ذکر سجایای اخلاقی آن امام حمام پرداخت و با اشاره به ارزش تلاوت و حفظ قرآن کریم بیان داشت:حفظ و تلاوت قران هر دو ارزشمند هستند ولی هر دوی این ها به تعبیر قرآن مقدمه دو چیز است:ذیکی تدبر و فهم قرآن و دیگری عمل به قران است و این مصحف الهی کتاب هدایت و ساختن بشر است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه با توصیه به حاضرین و جوانان به قرائت قرآن به صورت روزانه افزود: بنا به روایات موجود از ائمه همه باید تصمیم بگیریم هر روز 5 آیه از قرآن را تلاوت نماییم.

در ابتدای این مراسم نیز معنوی آقای عباسی از قاریان برتر شهر سمنان به تلاوت قرآن پرداخت و آقای شیبانی حافظ کل قرآن و از کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به سوالات قرآنی حاضرین پاسخ گفت.

کد خبر 224555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز