همشهری آنلاین: برنامه‌های قرآنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)‌در ماه مبارک رمضان تشریح شد.

انصاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  روابط عمومی قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)ٰ رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه این اداره برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان توفیق حاصل شده تا 820 کلاس قرانی در سه سطح روخوانی و روانخوانی، ترجمه مفاهیم و تفسیر در کل مناطق پدافندی و گروهای تابعه در قرارگاه پدافند هوایی برگزار شود.

حجت الاسلام انصاری افزود: کلاس‌های تفسیر به صورت متمرکز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و با حضور استاد بهرام پور در حوزه مرکزی قرارگاه برگزار می‌شود و در این ایام مراسم تجلیل از برگزیدگان قرآنی قرارگاه در بخش کار کنان پایورو وظیفه،خواهران شاغل و همسران و فرزندان کارکنان را نیز خواهیم داشت.

وی در خصوص برگزاری محافل انس با قرآن در این ماه گفت از روز ششم ماه رمضان تا روز بیست هفتم، محافل مختلف انس با قرآن در مناطق پدافندی کل کشور برنامه‌ریزی و به یاری خداوند انجام خواهد شد.

همچنین در بخش خانواده‌ها در کوی‌های سازمانی هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء تلاوت ترتیل یک جزء از قرآن کریم و محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز و بین‌المللی به همراه انجام مسابقات متنوع قرآنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 222793
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز