همشهری آنلاین: امیر جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی آمادگی سایت یو سی اف این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد: این سایت به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی فنی در آمادگی صد درصدی قرار دارد.

محفل انس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، نهمین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین انصاری، سردار بختیاری معاون هماهنگ کننده این قرارگاه و امیر سرتیپ جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی شب گذشته در سایت پدافندی یو سی اف اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)در این مراسم گفت: قران کتاب هدایت و شفای دل هاست و اگر بخواهیم همه خوبی ها را داشته باشیم باید با قران مانوس شویم،انس با قران شرایطی دارد که اولین مرحله آن رو خوانی و خواندن آن است و عالی ترین مرحله آن عمل به قران و آن کسانی که با قران هستند هم دردنیا و هم در آخرت پیروز و رستگارند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه با اشاره به فراز هایی از کتاب نهج البلاغه افزود: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم و دهه پایانی این ماه متعلق به وجود نازنین حضرت امیرالمومنین علی (ع) است و ایشان در خطبه هجدهم این کتاب گهر بارمی فرمایند: "گناه همچون اسب چموشی است که افسار آن گسیخته و از کنترل خارج شده است و به واسطه این اسب چموش در نهایت صاحبش به آتش دوزخ دچار خواهد شد"پس ما باید به گناه به عنوان یک بیماری و مرض نگاه کنیم و به دنبال درمان و چاره باشیم و بهترین درمان انس با قران است که شفای بیماری ها است.

همچنین در ادامه این مراسم امیر جوکار فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی آمادگی سایت یو سی اف این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی و تاکید کرد: این سایت به لحاظ تجهیزاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی فنی در آمادگی صد درصدی قرار دارد.

امیر جوکار برگزاری محافل انس با قران را در افزایش روحیه کارکنان بسیار موثر دانست و افزود:کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تاسی از قران کریم و با آمادگی کامل از مناطق حساس و حیاطی کشور حراست خواهند نمود.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز قاری منتخب کشوری و آقای خالصی از قاریان بین المللی قران کریم در این مراسم به تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید پرداختند.

کد خبر 226120
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز